Sköna söndag!

Vi hade verkligen en skön söndag, bara familjen. Jag, Mårten och Wilma! Vi gick en tipspromenad (Tantvarning kanske) som Lions anordnade runt tisken, handlade lite och sen myste vi bara hemma!
Det va skönt, Mårten jobbar mycket och sen är det innebandy, så vi får försöka att verkligen ta hand om sådanna dagar som i söndags..

Lördagen va jag och Wilma och Wilmas Mormor upp till Fk arena för att kolla in när mina innebandy tjejer hade sin första hemma match i division 1, och de VANN!!!!! 5-4 mot Järfälla, starkt jobbat!! Det kommer bli en tuff serie men de vann ju nu så nu är det bara att köra vidare!
På kvällen hade de lagfest så jag åkte ut dit en sväng och kollade läget. Full rulle kan jag lova utan att avslöja för mycket! De hade buss in till stan vid 23 så då åkte jag hem!

Idag har det varit den vanliga morgon promenaden, lite tidigt kanske då det var redan 07:30 men skönt. Vi sov en stund på förmiddagen, det är helt klart hur skönt som helst, då har man redan motionerat bra, duschat, ätit frukost och då får man sova middag!! Det borde vara så jämt!!!!
Efter lunch hälsade vi på Wilmas farmor en sväng, hon blev så glad över att vi kom! Hon ska komma hit i morgon och ta med sig Mårten till soptippen med lite grejer, bla våra dammsugare som står och samlar damm, hon har nämligen köpt oss en ny! Yipppie!! Det ska bli så skönt o ha en dammsugare som funkar!
TUSEN TACK!!!!!

När Wilma sovit så träffade vi Erika och Edwin samt Ax och August på en fika på faluns nya cafe i gallerian. Det va väl okej cafe men inte så barnvänligt kanske... En kaffe slank i iallafall..

Hämtade min telefon som vart på lagning, trodde jag iallafall!!!!??? Det visade sig att det va en vätske skada och de kan de inte laga.. Jaha? Vad gör man då?? Ska kolla hemförsäkringen så håll tummarna!!!!!!!!!!!!
Troligen så har väl Wilma tuggat lite väl mycket på telefonen så jag får väl skylla mig själv!!!

Vid middagen hade jag och Wilma det så här nice:
   

Vi har en go och glad tjej! Den bästa!!!!!!!!

Kram till er alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0