Härligt med SPA!!!!!

Det va det bästa den här veckan!! Sååå skönt! Jag o Erika träffades kl 13, simmade lite och prata massa strunt i bastun (bara det va ju riktigt härligt..) sen gick Erika på sin behandling först och jag satt och njöt av nya Mama tidningen ute vid poolen. Sen va det min tur, 1 timmes helkroppsmassage samt ansiktsrengöring. Riktigt nice!!!

Wilma umgicks med sin pappa!! Efter vi va klara åkte jag o hämtade Wilmas nya bilbarnstol. Hon blir så stor i den! Snart 10 månader.. Sug på den ni!!!! Det går sååå fort!

Vi va förbi på jobbet i onsdags o hälsade på, vi blev väl där någon timme. Prata med massa folk och va in och kollade läget när de va tvunget och lämna in schema m.m. Det va trevligt och Wilma pratade som bara den!!

Sen va det babysim, Mårten badade denna gång. Det va roligt att stå brevid o se på faktiskt! Hon skulle flyta på Mårtens rygg men eftersom hon aldrig är stilla så halka hon ner under vattnet, men pappa va snabbt upp med henne igen och hon blinkade bara lite och sen världens flin, så det va väl tur det. Hon har gjort sitt första dyk utan att det var meningen! hihi..

Igår tog vi en promenad med Maria o Melvin, det va länge sen vi sågs så det va trevligt att få prata lite! Sen gick vi till Öppna förskolan o fikade o sjöng! Jätte mycket barn verkligen, det märks att det är baby boom 2007.

Idag ska vi träffa Helena Mas o Gunnar, det va i somras sist så det blir trevligt!
Sen i kväll ska jag på tjejmiddag hos Söder, nåt glas vin slinker säkert ner!

Ha en trevlig helg!

Kram Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0