Tappat rösten...

Så det är rätt lugnt här hemma nu, ingen som tjatar o gnatar.. haha! Efter att man varit förkyld o sen åkt upp på träningen i onsdags o gick hem i kylan har jag nu en riktig sexig hes röst.. suck, ansträngande att prata! Hur kul är det??!!

Som sagt va o höll i innebandyträningen i onsdags då Niklas va sjuk, ganska kul faktiskt. Hela upplägget med att lägga upp träningen, hålla i den och ha tanke bakom! Tror att det blev rätt bra!
Mårten o Wilma skjutsade upp mig efter att vi vart till barnmottagningen. Läkaren där lyssnade på Wilmis o sa att det nog skulle gå över snart. Att man första hösten o vinter ska ha en si så där 10- 12 förkylningar. Då bör det väl ge med sig snart!!

Jag kände en av Wilmas tänder igår, hihi, vasst i nede käken. Det har märkts lite att det kliar o att hon har lite ont. Tappar tålamodet rätt snabbt om man säger så.

I torsdags va vi på styleafton, jag, mamma, Erika, Ax o Söder. Det va väl inte så mycket o se om man säger så. 60kr för att se företag göra reklam för sig. Men det blev ett tillfälle o träffas så det är ju nice!

I natt har Wilmis varit vaken mellan 02-04.... Pigg som en lärka! Tillslut fick hon ligga o prata i spjälsängen. Det är dags för henne att få eget rum nu.
Hon är med andra ord inte alltid så här glad:
image89

Men nästan jämt... hihi..

Gammelfaster Elsy va här en sväng igår o lämnade av en klänning till Wilma som hon ska ha på Edwins dop, vill inte avslöja för mycket, kommer bilder sen.. hihi. Skoj iallafall! TACK Elsy!

Vi va ut o köpte farsdags present igår. Mårten ska få sin första!

Nä nu vaknade min prinsessa så nu ska vi mysa lite!

Kram på er!


Kommentarer
Pörnie

Lille Skrutten få tandsingar, de kan va lite kinkiga då har jag hört av syrran när Bajsmannen fick tänder.. Ganska skönt att ha en liten katt ;) Ha det toppen i vintervädret :-)

2007-11-10 @ 11:30:57
URL: http://pernillaforssell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0