Nytt rum, feber, mys..

Sammanfattar helgen rätt bra tycker jag! Fixade till Wilmas rum på lördag förmiddag. Efter det åkte pappa Mårten på match till sandviken och jag o Wilma traskade ner på stan för att fika med Mia. Ja, Lisa o Mille, Frida o Catrin va också med men huvudsyftet va självklart att träffa den numera gävleflickan!! hihi..
Trevligt va det iallafall! Wilmas Gudmor o Ebba kom förbi också.  Vi gick lite med dem på stan sen. En riktig tjejdag på stan! hihi..

Första natten i hennes alldeles egna rum gick bra, hon sov fram till kl. 04 ungefär. Sen försökte vi få henne o somna om, det tog ca 1 timme och en kvart.. pust!! Sen sov hon till strax efter 06..

Söndagen blev rätt lugn. Upptäckte efter ett tag att hon hade feber, ganska hög feber också. Hade sovit en stund före lunch och sen blev hon jätte hängig. Vet inte om det är tänderna eller en ny förkylning, idag har hon varit lite snorig men inte så där super snuvig ändå. Jag tror att det är 5:te förkylningen sen i september, och varje förkylning tar ca 2 veckor innan de är borta!!!!!!

Jag va iallafall iväg på kaffeprovning på söndags eftermiddagen, Fru ceder bjöd in till kaffeprovning. Hon har fått hem ett nytt kaffe som vi skulle smaka och ge betyg på. (Erika är en buzzador, en person som kan få hem saker att prova innan de kommer ut på marknaden.) Vi provade Gevalias 1853, jättegott kaffe, rekomenderar att prova det!!

Andra natten i eget rum va värre för Wilma, lite feber och svårt att sova.. Vaken mellan 00-01.30. samt 03-04..
Så vi hoppas att natten inatt är bättre!!

Jag vill passa på att hälsa gammelfarmor välkommen till internet världen! Hoppas att du läser detta nu!
Spännande att du är ute och surfar!

Ska skicka ett mail till gammelfarmor nu, efter det ska jag ta en kopp te och slö kolla lite på tv:n!

Ha det så bra!
image91
Wilma och hennes gammelfarmor myser på tåget hem från Karlskrona!

KRAM KRAM


Kommentarer
Pörnie

Kaffe - URK!! Har druckit thé med choklad, chili och kanel smak, supergott! Ska du få smaka i helgen :-)

2007-11-20 @ 22:29:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0