Halva veckan har redan gått.

Och vad har man gjort? Känns som ingenting... Men går man igenom det så har man gjort en del ändå!!
I Måndags va vi på "öppna förskolan" i Bengtsheden.. Skämt o sido, vi va hem till Ax på lite lunch o fika! Jag o Wilma, Erika o Edwin sen kom Karin Karlsson o Jimmy med sin Joel och alldeles nya lilla Klara. Hon va så liten. Man glömmer fort att man har haft en sådan liten en hemma själv.. Ax o August va självklart också med!!

Wilma hade lite feber när vi kom hem tyvärr, lite grann bara men ändå. Vi va hemma hela tisdagen då! Men det är rätt skönt det med!

Måndagskvällen va tillängnad innebandy, först var jag i väg på styrelse möte, jag är vice ordförande i Dalarnas innebandyförbund. Ganska spännande roll som jag försöker sätta  mig in i. Försöker lära mig. Har precis bett Björn om en kurs i att läsa balansrapporter och bokföring, för det är inte det lättaste tycker jag.
När jag kom hem såg vi Faluns herrar spöa Pixbo, i och för sig i förlängningen men ändå! Bra jobbat!!!
Det går bra för dem nu, kanske för att jag inte sett någon match live i år än.. haha!!

Igår, onsdag va vi också bara hemma. Vi tog en promenad på eftermiddagen bara. Hon har ju varit lite knölig på nätterna nu så jag går och lägger mig tillsammans med Wilma på förmiddagen, såååå skönt! 1-2 timmars extra sömn, det behöver man. Det blev inge babysim heller, lika bra att hoppa över det!

Idag tog vi oss iallafall ut ¨till Öppna förskolan, Wilma tyckte det va sååå kul! Hon kröp runt, klättrade och skrattade. Musikstunden är ju bäst!! Vi är på centrum kyrkan här i stan, tycker de är bäst!

Vi har varit och tittat på en bostadsrätt idag också, jättefin uppe på galgberget. Kanske vi ska visa oss intresserade. Vi ska räkna lite på det och känna oss för lite! Vore bra om man ev kunde pruta nån krona. Vi får se! En perfekt mellanlandning för oss skulle det vara iallafall! Den som lever får se!

I helgen väntar västerås o Pörnie o Robban, ska bli skoj. Åker lördag och kommer hem sen söndag.
Hoppas bara Wilma inte är så knölig på natten då bara... Men det kan kanske vara bra att bryta mönstret också!

Nä, nu ska jag surfa lite..

Ha en skön dag/kväll eller kanske natt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0