Fars dag m.m.

Vi firade Mårtens första fars dag igår!! Vi tog det super lugnt. I Lördags hade vi Micke o Maria på en bit mat och Micke o Mårten gick ut på Harrys en sväng så Mårten va seg igår, det va skönt att vara bara familjen faktiskt! Vi tog en liten promenad o köpte en pizza bara på kvällningen.
Lördagen va super trevlig, det är kul o få hem lite gäster o bjuda på nåt gått. Det blir för sällan bara och man skulle vilja ha många fler här, men det är ju lite trångt..
Längtar tills vi kan hitta ett hus som vi vill bo i och inte får betala överpris för!! Det kommer väl..

Idag har Wilma varit hos sin farmor o farfar o myst, just det, de va hit en sväng o fika också på lördags dag. En kopp kaffe o lite skitsnack! De tog med Wilma på en liten promenad också när det va dags för henne o sova.
Idag har hon iallafall varit där medans jag besökte frissan. Sten va ledig så de har myst alla 3.
Ny frisyr har man nu, ska vänja mig en stund bara. Brukar ta 2-3 dagar ungefär. Jag va till Frisörtekniska, en utbildning för frisörer, billigt o bra. Det tar lite längre tid bara men det är det värt tycker jag! Det blev en page med lite längre längder på ena sidan (låter säker helt konstigt...) Ska dit på tors för lite slingor också! KANON!

På eftermiddagen tog vi oss en promenad runt vår underbara tisken.. hihi.. Wilma sov 2 timmar ute i vagnen, först på promenaden sen ställde jag vagnen på ballkongen, så skönt.

Mamma o Björn kom, Björn o jag åkte upp till soptippen med lite skräp från källaren, det blir en sväng i morgon också sen är det rent o snyggt. Så skönt att fått det gjort. Jag hittar ju i förrådet nu plus att jag fått mera plats!
Mårten och mamma blev kvar hemma!

Just det, Wilmas tänder känner man nu! Så häftigt. 2 st i nedre käken och sen syns det att det är en på väg upp i över käken. haha, kommer bli såååå fin!!
Hon har en ny grej för sig nu också, hon pussas. Hon lutar fram sig mot en med öppen mun och så får man en puss. Såå mysigt! Både farmor o mormor fick sig en puss idag!

Ska se fotbollsgalan nu, hörde av Magnus Hedman på nyhetsmorgon idag att fotbollsstjärnorna är stora egoister så får de inge pris så kommer de heller inte på galan.. hmm... ja, kanske det är så men då tycker jag inte att man är värda sina fans heller...

Slutligen en bild på mina bästa från en kväll här i veckan:
image90
Spelar på munnen framför spegeln är kul!!

Ha en bra vecka! Vi hörs snart igen!



Kommentarer
Pörnie

Ciao! Skoj att du slog en pling igår :-) Ses 24-25 november, roligt!!! Ska röja upp lite i gästrummet nere så det är ok att bo i.. Kram kram

2007-11-14 @ 15:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0