Fortfarande värmebölja.

Våran lägenhet är som en bastu mitt på dagen, tror att affärsfastigheter skall få köpa en AC till oss. Helt sjukt.
I helgen har jag kikat på massa fina studenter, jag o Wilma var ut på stan i Fredags o kikade på tåget genom stan. Jag tror hon tyckte det va ganska roligt.. hihi,. Mycket stim o stoj! Första året på länge som jag inte har uppvaktat mina innebandy studenter, brukar alltid hänga en innebandy boll runt halsen på dem men iår kände jag att det skulle bli för krångligt. Framförallt med Wilma på armen. Så de fick nöja sig med ett verbalt grattis istället!!

Igår hade de bal, tittade på tåget in mot Harrys. Så många fina klänningar och framförallt så många fina killar i kostym! Det händer ju inte varje dag! haha..

Vi var på stan en sväng igår också, hela familjen. Åt lunch och fikade med glass imellan då vi letade efter shorts till Morre. Hittade dock inga. Vi får göra ett nytt försök snart igen. Grillade på våran elektriska grill på ballkongen till kvällen. Mårten fick ett telefon samtal och vips fick han åka till Torsång och jobba som värd där, så jag o Wilma fick en lugn lördagskväll, faktiskt ganska skönt trots att vi verkligen saknade Mårten såklart!

Mårten jobbar idag så vi ska väl roa oss med någonting, troligen tar vi en tur ut till Hosjöstrand och familjen Ceder om inte det är så att de ska föda barn eller nåt.. Ska snart ringa o höra. Det kan vara skönt att komma bort från lägenheten en stund..

Kramizar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0