En hel vecka som sprungit iväg..

Shit, det går sååå fort.. Wilma har haft några knöl nätter då hon varit ledsen o vaken i ca 2 timmar.. Då är man rätt slut på morgonen o dagen vill jag lova..
Men vi har väl fått lite gjort ändå. I Måndags va Mårten ledig så vi käkade lunch på stan, jag va iväg till Må bättre på lite info. Må bättre är ett gym/ träningscenter här i stan. Jag hade lagt i en lapp i en låda för att FÖRSÖKA vinna 1-års träning!! Det hade ju inte vart helt fel, istället för ett år fick jag 450 kr att använda till tex en test vecka eller delbetalning av ett kort osv.. Skit bra, men just nu är de gymmet på TOK för dyrt för mig som är hemma o lever på minimum pengar.. hihi.. TACK o lov då att Friskis o svettis finns.. Måste nog gå o köpa ett kort där snart.. (sommar kortet hade visst gått ut..)
Apråpå träning så gick jag en rask promenad upp till lugnet igår OCH sprang hem, jätteskönt verkligen kändes inte lika tungt som sist..
Jag va upp på träningen en sväng o kikade lite efter att Wilmis somnat.. Det är ju kul med innebandyn o det är skit svårt att hålla sig därifrån, ibland får jag dåligt samvete för Wilma o ibland för tjejerna.. MEN jag är ju inte alls aktiv som jag varit.. Sköter det administrativa och visar mig lite då o då.. Men det ska bli kul o följa dem i höst!! Mårten han har ju träningar Mån, tis o tors så det finns inte så mycket kvälls tid över då, o man vill ju på ons faktiskt umgås med sin man!! HAHA!!

Hade Madde här på fika igår, Madde är min brors förra flickvän. Hon va hemma en stund innan hon ska till Kanada o plugga ett år. Hon hade köpt en klänning till Wilma när hon föddes så det kändes bra att fika o prata lite om allt möjligt! Skönt att man ändå kan ha det så, de va ihop rätt länge. Nu är Johan ihop med sin Emma, en underbart trevlig o social tjej, enda felet är väl att de bor sååååå långt borta!!!! Karlskrona!! FLYTTA HEM!! nejdå, klart ni ska bo där! Vi måste bara komma ner o hälsa på snart...

Idag har jag varit på mitt jobb o pratat med chefen, vi eller jag har berättat om mina önskemål ang. när jag ska börja jobba!! Vilket känns långt kvar, men vi är snart där... Får se i slutet på september om han tycker lika som mig eller ej...

Wilmas Farfar jobbar ju på samma jobb så hon fick sova inne på hans kontor en stund! Efter det gick vi med Sandra o Mingus samt Johanna o Joel till öppna förskolan. Rolig grej, man får fika för 10 kr o sen är det sångstund innan man får vara i lekrummet en trappa upp o leka!!! Det blir nog fler gånger! Det finns flera att välja på, det är ju bra! Vi ska börja på babysim också, varje ons kl 17. Ser jag verkligen fram emot!!!

Tänkte jag skulle kika på Topmodel 8 om en stund (!!) kanske kan bli ett program o följa...

Vi hörs snart igen!!!
image42


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0