"Coxa" på bröllop och så lite innebandy.

Vilken helg!! För er som inte vet va Coxa betyder så är det dalmål för att kika på ett bröllop som man inte är bjuden på. Man snikar sig dit kan man säga.. Jag o Lisa med våra barn va och Coxa på Karins bröllop i går, hon gifte sig i Gagnefs kyrka med sin Mikael. De va sååååå fina. Karin är en gammal vän från gymnasietiden. Karin och jag bodde ihop en sväng också på järnet här i Falun, då när jag kom hem från Sthlm och Karin tagit studenten precis (hon va utbytesstudent ett år och tog därför studenten året efter mig). Karin ville dock inte bo kvar i stan efter studenten så jag tror det blev 3 månader i den lägenheten totalt.. haha.. Men det va trevligt iallafall!! Karin är en helgo tjej som alltid gör allting halft som halft som hon själv utrycker det.. hihi.. Men detta gjorde hon med bravur iallafall. En vacker enkel klänning, en enkel håruppsättning men såååå vacker var hon. Hon är naturligt vacker så hon kunde säkert haft på sig vad som helst!! hihi.. Vi fick träffa Fia en snabbis också. Det va ett bröllop med mycket sång o musik, gillade det.. Tyvärr fick jag inga bra bilder på brudparet och Lisa har nog inte hunnit maila mig sina än så det får bli några på Wilma o Mille istället.. Lägger in nåt fint på Karin o Mikael sen..
image39
Det blev lite skuggigt, men de håller varandra i handen iallafall.. Mamma o Björn va förbi med Motorcykeln också så de stod o gömde sig i buskarna tills alla gästerna åkt o det bara va vi kvar utanför kyrkan..
image40
Fin tjej va??!!

Idag har Wilma och Mårten varit hemma tillsammans hela dagen, jag har inte varit hemma. Drog redan vid 09:15 i morse upp till Lugnet där jag haft lite pyssel med div.1 tjejerna. Vi har haft lite presentationer om varandra, vi har haft tipspromenad också om varandra och sen har vi ätit lunch, satt upp lite regler inom gruppen och spelat match mot Gävle. Vann med 4-2 till slut. Jag känner mig helt slut, det va länge sen (kände jag) som jag va en hel dag uppe på lugnet.. Men det va jätteroligt, jag tror på tjejerna, ett bra gäng! TACK för idag. Skönt också att Mårten o Wilma har fått en dag själva tillsammans. Det har funkat kanon bra och det känns skönt för mig som snart ska iväg med tjejerna på Laidies night o sova över..

Hoppas KARIN, att du hade en oootrolig dag igår, jag är lite avis, vet ju hur kul man kan ha! Hoppas självklart också att Fia o de andra gästerna hade en kanon kväll också!!
Avslutar dagen med en bild på Wilmis som bara stämmer så väl till pass på henne, dels för texten på tröjan men också för att visa den glada tjej som vi har för det mesta!
image41


Kommentarer
Pörnie

Åååå mystjejen, vad stor hon börjar bli!! Hälsa Mårten att nu är LFC på G :-)

2007-08-26 @ 20:44:06
Lena ph

Mysig dag. Vi kan det där med att coxa vi. HIhi.. Vad fina de var. Kram på er.

2007-08-31 @ 09:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0