Bröllopsdag!! Den tredje i ordningen!!

Ja för 3 år sedan gifte vi oss.. Tiden går verkligen fort! Igår firade min man Mårten o jag våran 3:dje bröllopsdag! Vi slog till med middag och bio, Mormor o Björn va hemma med Wilma och vi smet ut!! Så här såg vi ut för 3 år sedan: image25 Jag kan ärligt säga att jag o Mårten verkligen älskar varandra och att vi nog hittat rätt för livet! Det känns så iallafall! Han ger mig det jag behöver, närhet, trygghet o kärlek. Självklart som alla andra par är vi oense ibland men vi brukar lösa det. Att Wilma sen kommit till oss betyder också jättemycket!
Vi försökte självklart att inte prata så mycket om henne eller innebandy igår och jag tror att vi lyckades ganska bra.. Filmen blev Harry Potter HAHAHA det fanns inte så mycket o välja på men det dög bra, den va riktigt bra!
6.5 år och 3 år som gifta det är så länge vi har hängt ihop!!! När det gått 10 år skulle jag kunna tänka mig att förnya löfterna, det va ju sååååå roligt att gifta sig tycker jag!!! Det va skönt också att igår komma iväg utan Wilma en stund, det händer väl kanske inte så ofta att vi båda gör det, antingen är den ena hemma eller så har man barnvakt. Jag kan väl känna också att det inte ska vara för enkelt, man ska inte skaffa barnvakt så fort man ska iväg på nåt. Vi har ett delat ansvar jag o Mårten o då ska vi inte skicka iväg henne till farmor o mormor så fort det är nåt, även fasten vi vet att de mer än gärna vill ha henne så mycket de bara kan!! Det är vi tacksamma för!! Och det blir nog mer o mer att utnyttja det tror jag..

I dag har jag o Wilma varit uppe vid bagarstugan (vid gruvan) o fikat med ett helt gäng av barn och deras mammor, kalastrevligt. Synd att det blåste lite bara.. Vi gör gärna om det!! Igår innan Mårten slutade jobba så va vi till Kålgår´n med Maria o Melvin (mamma o son) o myste på en filt i solskenet! Så vi har varit ute mycket. Kan tycka att det säkert blir mer sånt, promenader o liknande, när man bor i lägenhet. Det känns som om man vill ut då iallafall!!

Nej, jag lägger in lite fler bilder från dagen D för 3 år sedan, det va så kul o blicka tillbaka till den underbara dagen då jag fick bli fru Johansen!! En sak till ang. vårt äktenskap är att vi VARJE dag skrattar med varandra, det tycker jag är super viktigt!!

KRAM på er Allihopa!!!

         


Kommentarer
Sandra

Ååå jag som skulle komma ihåg er dag,ett grattis i efterskott kommer här! Hoppas allt är bra med er.
KRAM

2007-08-15 @ 20:14:12
Pörnie

Vilka fina bilder! 3 år sedan, vad tiden går fort!! Vi mår bättre nu som tur är,magsjuka är inte så roligt :-(
Kramar från oss

2007-08-15 @ 20:31:40
Tärnan

Ja vilken underbar dag det var STORT tack för att jag fick dela den med er på så nära håll, hoppas att det snart blir min tur =) STOR KRAM AC

2007-08-15 @ 20:32:36
Lena ph

Jaaa! Såå underbart fina och så passande för varandra! Jag håller med tärnan.. hoppas det snart blir min tur! HIhi.. Kram på er

2007-08-18 @ 19:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0