Stora barn!!

Galet, idag har Wilma stekt plättar!!! Hon är fantastiskt duktig!! Vända på dem helt själv!!
Vi är hemma idag. Wiktor är sjuk, jag har ju ändå min lediga dag men som det ser ut nu blir det att vabba i morgon! Men just nu gör det inget, rätt skönt! Det ända som är är att jag egentligen ska till Sthlm på ons, kanske får bli ons kväll istället för ons morgon. Så blir det ibland, Mårten har åtagande på jobbet o då får man väga det mot min konferens.. Skit svårt! Men nu njuter jag av mina barn idag iallafall!
Jag o Mårten var på hårdrocks fest i lördags, superskoj o bra för oss, jag är en bättre mamma idag!!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0