Schlager!!!!

Jag måste säga att jag har underbara vänner,
förra fredagen när jag och Helena hade sällskap hem från jobbet ringer Söder och säger att
jag måste stanna där jag är..
Hm.. varför då??!!
Jag trodde jag bestämt mig för att bjuda Johanna och barnen på fika på eftermiddagen..
Men tji fick jag.
Fick lämna bilen och matkassen till Helena, sätta mig i bilen med en bacardy breezer(?) i handen och sen åkte vi iväg..

De hade fixat att mamma hämtade på dagis, att Mårten packat en väska och allt annat runt detta.
Vi åkte till Leksand, till stugbyn för att dricka en drink.
Därefter middag på restaurang och sen SCHLAGER!!
Vi såg genrepet på fredagen, satt på rad 6, närmast tungan.
Hade kunnat tagit på artisterna eller tagit snarbena!!

Så underbart, fick sjunga en snutt kareoke också.. Mindre lyckat men helt ok.
Vi satt uppe i stugan till 02:30 innan ögonen slog ihop!

SÅÅÅ otroligt roligt, jag är såå glad, och framförallt rörd.
Tänk att de gör detta för mig!
Höll det hemligt har de gjort också, biljätterna köpte de i augusti!!!
Och sen att mamma kunde va tyst det är mest fashinerande!! hahaha!
Och Mårten med, riktigt imponerande!

TUSEN TUSEN TACK för en SUPER rolig, härlig och mysig eftermiddag/kväll/natt och även dagen efter med fika och tjejsnack!


Tjejerna!
Erika, Jenny, Söder, Ingela, Maja, Johanna och Karin!

Det är en period nu som varit lite seg tycker jag, vi har inte haft så mkt för oss, sen händer allt så klart..
Flera grejer, flera veckor framöver.
Det är kul men samtidigt är det också saker som man måste säga nej till, det är mindre roligt.
Har flera vänner som jag inte träffat på länge..
Hoppas ni vet att jag saknar er också och att jag försöker få ihop det!

Slutligen, det är såå skönt att maken är hemma nu. Det är verkligen skillnad. Och det märks att han mår bättre också!

STOR KRAM



Kommentarer
Pörnie

HUA! Schlager :-( Kan vi inte göra nåt annat som inte har med schlager så hakar jag på :-) Hehehe...

2012-02-29 @ 21:34:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0