Laddar!!

Nu har jag jobbat heltid i 3 och en halv vecka (mer än heltid) om man räknar övertidspassen.. Så i morgon stämplar jag ut för en till veckas semester! Skönt! Det blir lite mys hemma, lite träff med några vänner hoppas jag och på slutet av veckan tar maken med mig på en hemlig tur med övernattning för att fira att vi varit gifta i 8år!!!!!! De ni!!!

Efter det så åker jag på fredag med brudarna norr över för att på lördag springa Wasastafetten! Oj, som jag längtat. Men jag har ont just nu. Haft ont i nacken en längre tid men kunnat träna ändå.. Till slut gick det inte. sov super illa.. Sen i Måndags då vaknade jag med rygg ont, en 33-åring somnade och en 90-åring vaknade. Så kändes det!
Det är bättre idag och jag hoppas det ger sig, för jag vill verkligen springa.. 12,4km är målet" Håll tummarna!!

Så trevlig vecka och håll era tummar för mig!
 


Kommentarer
Pörnie

LYCKA TILL på vasastafetten och njut av lite ledigt med Mårten!! Stor kram

2012-08-10 @ 14:00:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0