Härlig helg!

Vi har varit familjära i helgen tycker jag! Mormor och Björn va här en sväng på fredag eftermiddag och fick fint sitta och lyssna på Wilmas teater i ca 30 min.. hahaha.. Spontant ville hon spela lite teater och då blev det för dem att lyssna.. Det handlade om en robot som tappade bort sina barn, fann dem och en kärlek som hon gifte sig med!! Det ni!! Och allt bara kommer, fantasin flödar under tiden!! Mårten va på match så jag såg handbollssemin alldeles själv.. Med barnen framför en film.. Spännande som bara den!

På Lördag så träffade jag och barnen Jenny och Julia en sväng på stan, bondens marknad va målet.. Dock en besvikelse. Så vi tog en spontanfika på Åhlens istället! Och givetvis en kik på rean också!!
Efter det åkte hela familjen till Staberg där barnens farmor och farfar bjöd på Lunch. Super mysigt! Vi fortsatte mot Säter en sväng. Varvid båda barnen ville åka med farmor och farfar.. Snacka om det blev tyst i våran bil!! Det är vi inte van vid!! hahaha!

Idag blev det en lugn förmiddag i lekparken.. Efter lunch fick jag till en löptur, skönt. Klarade 9,6 km så nära målet är jag! På lördag smäller det! Vi såg OS finalen i handboll, synd för Sverige.. Sen cyklade vi till en pizzeria och käkade, cyklade en extra sväng hem innan ett glass stopp vid ICA slätta.. Nu sover de snart och jag med.. Men det gör inget för i morgon är det SEMESTER!!

Kram..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0