Tjej och kille..

Mn son älskar verkligen bollar och klubbor medans Wilma älskar att leka rollspel och även klänningar, prinsessor och vackra saker.
Jag tycker inte vi gjort någon skillnad på att det är en tjej och en kille,
ändå känns det verkligen tjejigt och killigt!
Men det är ju bara kul tycker jag, jag är ju en mitt i mellan tjej själv,
tycker väldigt mycket om att spela innebandy, ser gärna fotboll o hockey men det är ju också kul att klä upp sig ibland, sminka mig och mitt hår växlar jag gärna till olika frisyrer!!

Här har ni ev. ett blivande hockeyproffs iallafall:

Tur att vi har bra grannar som har allt och lånar ut. Brevid här spelar Adrian och Oscar hockey och Wiktor ville sååå gärna vara med, stod i mål ett tag faktiskt, de grabbarna är snälla då och ser till att de inte skjuter på honom!!

Wilma vid samma tillfälle lekte mamma-pappa-barn och några till som va med och va t.ex. proffs på att hoppa och datanörd! Härligt va fantasin och lite kompisar kan skapa!!

Jag hade lite extra ledigt i helgen som va, fredagen hade vi inskolningssamtal på dagis och inser att Wiktor har det väldigt bra där! Skönt!
På lördagen så lämnade vi Wiktor hos mormor och drog med Wilma till Aqua nova i Borlänge, bara Wilma, jag och Mårten! Vi hade sååå mysigt. En lugn Wilma som njöt av mamma och pappa tiden! Lunchen på mcdonalds och lite kupolen titt blev det också!
Wiktor och mormor hade super mysigt också!

Söndagen blev socialt med Jenny och Julia, först här på förmiddagen och sedan kalas då Jenny fyllt år! Det blev ett hus fyllt med barn i Vargårn! Härligt!

Måndagen va jag också ledig, skönt, då uträttade vi lite ärenden och myste hemma!
Nu är arbetsveckan igång men snart är det nog helg igen!

Lite fest står på schemat då! Det blir skoj!

Ha det så bra!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0