Borttappad kamera och utveckling så det knakar!

Just nu ligger Wiktor på golvet framför mig och drar sig bakåt.. Han blir sååå stor. Gåstolen kör han med varje dag nu, mest hela tiden. Han älskar att ta sig framåt och upptäcka nya saker. Framförallt sladdar och uttag. Men man får vara med o säga nej redan nu! Då kommer humöret fram.
Farmor och farfar och mormor har kännt på humöret när de varit här och passat båda barnen medans jag varit på spinning och de verkar eniga om att han är envis och bestämd. Gråtit ca en halvtimme med dem båda..
Det är mammas pojke även om han numera iallafall köper sin pappa, eller snarare sagt skiner upp som en sol när pappa kommer! Annars är nog Wilma den som prinsen skrattar mest åt, hon kan få honom på bra humör och dåligt med så klart.. Men det är väl det som är syskon kärlek!!

Min kamera är borta, riktigt illa faktiskt. Jag vet att jag hade den förra veckan o nu är den gone with the wind.. Usch va tråkigt. Ska ringa och förlustanmäla den tänkte jag..
Det värsta är väl att lite kort är borta..

Hela denna vecka går såå fort, saker inbokade varje dag. Men på söndag kommer jag och barnen ligga utslagna i soffan tror jag. Men det blir nog bra.
Igår hade jag barnklädsparty här hemma, i morgon kommer det barn och mammor på bebis lunch. Sen ska jag fira grannen som fyller 30år.

Det är såå tråkigt att det är så kallt bara. Wiktor sover mest ute och bäst och nu är det för kallt. I helgen va vi till Linghed hos Familjen C/E och middag hos Gammo och sen  sov vi hos morfar Kjell. Hans Carin hade sytt kläder till Wilmas barbie och Ken och ni anar inte va fina de va, sååå fina. Tyckte nästan att hon kunde sälja dem på nätet. Så fina va de och Ken kläder är jättesvåra att få tag i.

Nä nu ska jag umgås lite med min son och man, dottern är på dagis och leker av sig lite!
Och som sagt, bilder lär ju dröja..

Ses!


Kommentarer
blackie

Åh vad mysigt det var att träffas igår. Det var verkligen på tiden. Hoppas du fick av wilmis blöjan och att jag inte ställde till ngt. Du kan få lite bilder av mig om du vill:) Puss och kram

2011-02-26 @ 23:18:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0