Fotografering och Karlskrona!

För några veckor sen va vi och fotograferade hela familjen, såå fina bilder. Tänkte jag delar med mig av några av bilderna som togs:


I första hand tog vi bilder på Wiktor, vi vill ju ha lika på barnen och vi fotade Wilma i ungefär samma ålder..


Typisk denna nyfikna kille!

Wilma styrde och ställde lite när hon skulle fotas:

Sötis!


Båda barnen tillsammans såklart!

Och också hela famljen:


Fotografen lyckades också med lite bilder på oss och barnen:
       

Verkligen lyckat tycker jag, nu gäller det att välja vilka bilder man skall förstora och göra något kul av!! Svårt när det blev så många bra!

Sen har vi varit i Karlskrona också, jag och barnen. Tågresan gick över förväntan bra, de va duktiga båda två! Där nere va det superbra, vi umgicks och lät barnen bestämma takten, Wilma ville inte åka hem utan tyckte att alla kunde väl bo i Karlskrona!! hahaha!
Tyvärr slutade resan med magsjuka som vi i familjen nu äntligen lyckats genomlida, men så är det. I Karlskrona va vi till leklandet och ute i vårvädret! Så härligt att umgås med Edvin också. Han lekte verkligen med båda sina kusiner. Oftast med Wilma men då o då satt han sig brevid Wiktor och myste också! Wiktor han hade hittat en favoritplats vid deras bokhylla på en lekmatta! Wilma gillar verkligen Johan och Emma så underbart tycker jag!

Några bilder därifrån:

Nu är vi på väg!


Spännande!


Kusiner i triss!


Favoritplatsen under tiden i Karlskrona!

Ja, då har jag uppdaterat med massor av foton denna gång! Kul när man kommer igång!
Vill passa på att gratulera Lisa och Mathias som fick en lillebror till Mille i går!
Sen måste jag ju berätta att i sommar skall bästa bästa ANNA gifta sig med sin Tobbe och jag skall vara tärna och Wilma brudnäbb tillsammans med deras barn! ÅHHH Va vi ser fram emot det! Det skall bli såååå kul! På fredag skall tjejerna (Wilma och Ebba) få titta på brudnäbbsklänningar! Det är nog årets händelse redan innan det skett!!

KRAM på ER!



Kommentarer
Gummor

TJIHOOOO!!!

Såå fina bilder på en fin familj å jävlar va snygg du va på kortet i tåget! Hot mama :)

Tack för idag "så här är det" att jag ser fram emot sommaren lika mycket, ska bli en ära att ha er med på vår stora dag! KRAM =)

2011-04-08 @ 21:53:58
Lisa

Åh vilka fina bilder. Verkligen jättejättefina! Håller med Anna, Verkligen hot mama!



Tack för gratulationen. <3

Kram

Maria

Verkligen toppen fina bilder.Ni gör er bra på bild

alla fyra i familjen.Stor kram fån Sundborns familjen.

2011-04-10 @ 20:51:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0