Lugna helgen.

I helgen gjorde vi verkligen inte mycket.. Mårten va ledig hela helgen och kände för en lugn helg och Wilma blev på lördagen riktigt förkyld och hes så det passade ju för en lugn helg då!
I fredags va vi dock och firade världens bästa Jenny som fyllde 33 år! Vi fick tårta och kaffe! Wilma och Edwin fick leka lite och Julia och Wiktor! Hahaha..
Sen va jag och Wiktor hem och vände innan vi åkte till skuggarvet där en kompis från skoltiden bjöd på lite tacos. Det va trevligt och vi va hemma först vid 23 tiden på kvällen!
En annorlunda tjejmiddag med 2 bebisar, Eddie och Wiktor och 2 gravida blivande mammor! Inte så mycket vin där om man säger så!

Lördagen då va vi endast ner till affären och vände, där vi köpte lördagsgodis till hela familjen!!
Avslutade kvällen framför tv och " så mycket bättre", vilket underbart program, verkligen en succe. Sååå kul!!

Söndagen va ju Fars dag, så vi väckte Mårten på morgonen med lite paket! Han fick en mössa och skinnhandskar! Han blev glad tror jag! Sen tog vi det lugnt hemma! Wilma va riktigt hes men trots att hon är förkyld är hon otroligt pigg tycker jag! Lite för pigg om jag fick bestämma.. ;-)

På kvällen åkte jag och Wiktor till Jenny igen, nu bjöd hon på lite god mat! Julia, Elton och Wiktor va där, de är födda med 8 och 5 dagar emellan, Julia först, Wiktor i mitten och Elton sist. Så kul att se dem utvecklas tillsammans!!

Så här såg han ut när vi åkte dit;

  Heja Sverige!!!
Blir bättre anledning och ha den i morgon kväll när Sverige spelar mot Tyskland!

Wilma blir lite rastlös när vi har våra hemma och skrota helger/dagar;
 Då kan det se ut så här.. Kanske jag får plats i lillebrors liggdel till vagnen??!!

I dag har vi i allafall varit ute, först va hon till dagis, jag och Wiktor passade på att sova lite eftersom nattsömnen är under all kritik just nu då han äter med 2 timmars mellanrum... SUCK?!?!
Iallafall hämtade vi henne, käkade lunch och såg att solen lyste så vi pratade med grannen och tog med dem (pappa Peter, Tuva och Elliot) till pulka backen. Där va vi i 2 timmar, Wiktor sov sig igenom allt, superskönt! Wilma hade super kul, helst på en sån där madrass, en sådan skall vi nog inhandla! Det är bara att slänga sig ut då!

Underbar dag iallafall, så skönt att känna lite kyla men stor sol! Vi hade alla rosenröda kinder när vi kom in! Hoppas att vi alla sover lite bättre också. Wilma somnade i soffan innan kl 19 så vi får väl se när det är morgon i morgonbitti. Hon hann tyvärr inte träffa sin pappa idag då han har sina skitpass denna vecka.. 06:30-18:30.. Lägg där till åktiden också.. sjukt trist!
Men så är det!

Nä, nu ropar kudden efter mig!! Så vi hörs snart igen!!


Mina älsklingar!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0