Jag har blivit faster!!!

Så himla stolt! Min lillebror har blivit pappa, det är ju helt otroligt!
Jag grät som en tvättsvamp när jag pratade med Johan på kvällen i Lördags!
13:04 den 19 september kom den här söta lilla killen ut:


4174 gram och 52 cm lång och redan fantastiskt älskad!
Vi hade videosamtal igår med dem, jag, mamma (nyblivne farmor) och Wilma i ena ändan och Johan, Emma, Röj och lille söte Edvin i andra ändan!
Det är ju lite synd att vi bor så långt i från varandra men då är det ju tur att det finns teknik!
Ett samtal i veckan med videokamera borde man ju få till!

Lille Edvin som han skall heta (även Karl och Erik!!) är supersöt, men då har han ju fina föräldrar att brås på också!

Längtar så!

Vi flyttar nu till helgen, sen kommer det bilder på det nya också!

STOR KRAM till er, men framförallt till fasters gogris!


Kommentarer
Pörnie

Å så söööt! Har Albin också varit så liten? Hoppas vi snart ses, vi ska komma uppöver snart å hälsa på! Får tajma in nån helg! Kram kram

2009-09-26 @ 21:53:30
Jessica



Åhh, såååå fin liten kille. =)

Grattis faster!!

Kan tänka mig att du blev rörd... =)



Lycka till med flytt till huset!



Kram på dig!

2009-09-27 @ 23:30:08
Helena

Vilken sötis!

Måste säga att det är bra namn de valt =)

2009-09-29 @ 20:37:22
URL: http://helenassida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0