Super stolt Mamma!!

Våran underbara lilla prinsessa har igår gått utan blöja HELA dagen på dagis och ingen blöja i dag heller! Hon är ju bara sååå duktig! Hon blir såå stor!

Igår var hon hos gamla grannen Pernilla på kvällen och charmade dem, hon säger under maten till Bengt, LIVERPOOL, så när hon kom hem kunde hon också säga Arsenal.. hm.. mindre bra.
Mitt under maten hade hon också sagt, Pappa gillar inte Volvo! Var får hon allt ifrån!

På dagis har de som rutin hon och sina kompisar M o T att de mjölkar kossorna innan de går in i förrådet o dricker öl!! Det bara skrattas åt hennes kommentarer just nu!
Igår frågade hon mig om jag hade stökat till i köket,
Men mamma, har du stökat till i köket nu?! Vad svara man!!!!

Ja som sagt en stolt mamma det är vad jag är!
Så snart jag får bredband hemma skall jag uppdatera er med bilder på vårat nya hem också!
Det kommer..

KRAM KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0