Barnkalas, vilken hit!

idag hade vi barnkalas för Wilma, alla hennes närmaste kompisar (eller åtminstonde) mina kompisar med barn va här!! Då vi förväntades bli ett gäng så valde vi att ha kalaset ute i pulka backen. Det blev en hit! Vi åkte pulka och bob, Wilma provade sin nya bob!! Mamma va här och hjälpte oss i köket, hon kokade korv och kom ut med! TACK MAMMA! Det blev också succe. Korv, varm choklad och bullar! Super gott!

Jag tror att alla blev nöjda iallafall! Några följde med in och fortsatte kalaset en stund inne..
Molly och Wilma körde längst, de hade hur kul som helst. Skrattade, lekte och myste! De leker verkligen med varandra, kul o se!

Presenter fick hon också, block o pennor, vattenflaska med sitt namn, kläder, superfin stickad tröja som Ebba o Willes farmor stickat, bok, en my little ponny! Tusen tack, en dag som jag mår bra av!

Mårten och hans kompis (hihi) är på väg en sväng på krogen nu så jag skall snart gå o lägga mig, man blir trött av barnstim!!

Lite bilder,
        

Edwin o Wilma, Mattias o Mille på bobben (lisa i bakrunden), Micke med Edwin bakom, Erika o August samt Linda o Molly i pulkan! TACK För en super dag, det va en trött prinsessa som somnade tillslut och snart en trött mamma som skall ansluta i samma stil..

Vi ses!



Kommentarer
Sandra

Hej och tack för ett super kalas igår! Ha en trevlig söndag,

Kram Sandra

2009-01-11 @ 13:51:35
Lisa wh

Åh urmysig dag, superkul verkligen. Kram kram

2009-01-12 @ 16:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0