Då var vardagen igång igen..

Tänk att det är så enkelt att komma in i vardagslivet igen, planering, planering planering..

Va på tjejmiddag i Hedemora igår, TACK Kåkå! Supergott! Vi konstaterade iallafall att vi skulle boka en helg för att de skall ta ut mig, en present som jag fick när jag fyllde 30 tidigare.. Det som slog oss vara att vi var någonstans i mitten på oktober.. OKTOBER??!! Shit, det är ju snart jul..

Livet rullar iallafall på, Wilma snackar mer o mer och busar med oss. Hon är en riktig omhändertagare och älskar att ta hand om oss, helst skall vi vara bebisar och hon mamma.. Men också kramar och pussar på oss nu. Sen kommer de underbara orden, Jag älkar dig mamma, eller I lov ju! Åhh, man smälter varje gång!

Ska försöka ordna fram rörmokare m.m till nya huset.. Det är inte bara kan jag säga. Jag har nog egentligen inte tid att jobba.
Sen har jag bestämt mig nu, nu skall det börjas träna och komma igång ordentligt, det är sååå skönt när man är där jag förstår inte hur det ska va så j-a svårt att hålla i det bara...

Idag när jag hämtade prinsessan på dagis så var hon längst in men när hon såg mig släppte hon allt och bara sprang.. Mamma, mamma!! Och världens kram!! Det är mysigt att vara mamma!!

Måste slå ett slag för Usain Bolt också, vilken underbar kille! Det är ok att vara så där härligt kaxig när man är så där bra som han är!
Såg förresten 1500 m finalen nu, en och en halv kilometer på 3 och en halv minut.. nåt som jag gör *3.. Man inser att det går typ hur fort som helst..

Vi hörs!



Kommentarer
Pörnie

Laddad för party på lördag? Klart du kan ta med lilla charmtrollet, nemas problemas :-)

2009-08-25 @ 18:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0