Furuvik!!!

Vi har idag besökt Furuvik tillsammans med Wilmas farmor o farfar, Irene o Sten. Wilma hade inte sitt bästa humör idag men det gick ganska bra ändå.. Av någon konstig anledning tyckte Wilma att vi skulle vara vakna i natt mellan 02-03ca.. Detta gjorde att hon sov längre idag och hela dagen blev knasig.. När Wilma inte får sova kommer hennes humör fram 10 ggr starkare, hon blir sååå arg på oss då när hon inte får som hon vill..
Men iallafall, strålande sol, mycket fina djur, karuseller o bad han vi med idag och jag tror Wilma va mycket nöjd med sin dag. Sover som en stock nu iallafall!!

Lite bilder från idag:

Med hatten på sne!!

Klappa getterna!

Slutligen lite karusll med pappa!

Tusen tack Farmor o Farfar för en toppen dag!

Vad har vi annars gjort då? I helgen jobbade jag mina sista pass innan semestern, Pörnie va förbi med fina magen o hälsade på en sväng i lördags, mycket trevligt tyckte vi! Wilma gillade nog bebisen i magen redan nu för hon skulle upp till Pörnan hela tiden! Söndagen blev rätt lugn, Molly o hennes föräldrar va förbi en sväng på förmiddagen bara!
I Måndags jobbade jag sista dan innan semestern, super skönt! Då kom de fina vädret!!

I Tisdags va faktiskt jag o Mårten ut med Anders o Renate på O´learys o åt, Wilma sov hos farmor o farfar och vi fick en helkväll. Mycket trevligt!
Igår blev det mest slappande, man blir seg trots att man inte böljat i sig en massor..

Vi ser fram emot en lugn dag i morgon och laddar för bröllopet mellan Linda o Sonil på Lördag! Längtar..

Vi hörs o ses!
KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0