Lång ledig.

Efter mjukstart på jobbet fick jag vara ledig hela veckan. Det har varit skönt och fantastiskt roligt att vara med Wilma såklart! Det är det nästan alltid! Hon har precis bestämt sig för att sluta sova på förmiddagarna men sover betydligt bättre på nätterna. Idag fick jag sova ända till 07... Toppen!!!

Onsdagen blev en lugn dag hemma bara, jag åkte upp och handlade medans Wilma sov o pappa Mårten va hemma. Mårten jobbade eftermiddag så vi myste på hemma bara. Tiden går fort då med!

På Torsdagen så luchade vi på stan, jag och Wilma tillsammans med Erika och Edwin. En sallad på Etage. Våran trötta prinsessa somnade direkt vi lämnade restaurangen, hon blir riktigt trött då hon hoppar förmiddagsluren.. Kl. 13 hade vi bokat tid på ett dagis här i stan för ett besök.  Vi tänkte besöka de dagis som vi tänkt oss inför hösten då det är tänkt att Wilma ska börja. Det första stället fick bra betyg. Mysigt dagis. Klart en kandidat till hösten. Vi har 2 ställen till vi tänkt besöka. Ett svårt val och sen får man väl hoppas att man får plats också...
Wilma sov hela tiden så hon såg inte så mycket.
Efter det besöket så gick Mårten hem och vilade eftersom han skulle ut o jobba natt och jag o Wilma gick på Öppnis. Alltid lika roligt. Wilma njuter av att vara där, jag knappt existerar för henne då..

Idag kom ju Mårten hem precis när vi vaknat så han gick o la sig när vi gick upp. Vi tog sen en snabb promenad runt kålgårn på förmiddagen. Skönt och svettigt!
Sen har jag lämnat mina älsklingar hemma eftersom jag jobbar...
Kollar lite på Lets dance mellan telefonsamtalen, hur kul som helst. Det är ju ett roligt program. (Wilma kommer säkert skratta åt det när hon läser detta om flera år...)

Nä, ska väl jobba lite också!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0