Kalas i dagarna 3, plus att jag börjat jobba!!!!!!!

Ja det blev 1-års kalas i 3 dagar! Många som ville fira våran lilla tös!
Först de närmaste i lördags som jag skrev tidigare, sen på söndagen ville Lisa o Mille komma förbi och strax efter kom Blackie, Claes och Emma förbi på lite tårta. På eftermiddagen kom Elsy och Leif, dvs Wilmas gammelfaster och hennes man. De hade varit i Grövelsjön och ville fira Wilma på vägen hem. Gammelfarmor Lisbeth kom hon med då eftersom hon skulle lämna saker till Elsy. Det va trevligt att ni kom tycker jag! Paket från Holland också, super tack!!!!!

Måndagen var det barnkalas för hela slanten på eftermiddagen..
Wilmas alla vänner va här med sina föräldrar..
Det va: Mingus, Joel, Ebba, Wille, Molly, Emil, Markus och Melvin! Vilket gäng va!
En pappa och sen resten mammor. Emil o Markus pappa Micke va med, det va nog skönt för Mårten som också va hemma!
Alla kom med super bra presenter!
Jag fick tillfälle och gratta mina små gudsöner också, busfröna Emil och Markus. De fick lite fingerfärg, 1 kg papper och 2 små böcker! Så nu snart ska gudmor ut till Sundborn och kladda med lite färg tror jag... hihi..

Idag har jag haft mitt första arbetspass. 06:45 började jag... Wilma vaknade 04:30 och trots lite välling och försök att få henne att somna om så gick det inte så min dag har varit GANSKA lång... Jag sa ju till Mårten att jag skulle gå upp eftersom jag ändå skulle upp... hm.. Dumt sagt!!
Mårten och Wilma har iallafall varit hemma själva idag hela dan, det hade gått jättebra!
Men att hon saknat mig lite det tror jag allt för hon ville gärna vara med sin mamma hela tiden när jag kom hem.. Mys!

Det var iallafall jätteroligt att jobba, det funkade bra trots att man är lite ringrostig. Men kul att snacka lite skit och känna att man gör lite nytta även utanför hemmet!
Desto roligare att komma hem sen!

image110
Våran lilla prinsessa när hon själv äter makaroner och köttfärssås.. hihi...

I morgon jobbar jag mitt andra pass, sen är jag ledig några dagar..

Puss till alla kalasbarnen och deras mammor! TUSEN Tack för alla fina presenter!!
Extra puss till Gummor också från Wilma!


Kommentarer
Anonym

Massa pussar från gummor rakt på köttfärssåsmunnen!!!

2008-01-10 @ 14:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0