Wilma är så underbar just nu!

Jag måste bara skriva det efter att jag skrivit så mycket om sjukdommar o allt.
Hon är verkligen HELT underbar nu, hon skrattar, busar, pussas, myser och leker!!

Bland annat så går hon och plockar och plockar hemma, allt ska antingen fram eller läggas på annan plats än den vi föräldrar tycker är bra!!
Hon går in i vårat sovrum, sätter på Mårtens klockradio visar sen för oss hur duktig hon är genom att ställa sig i dörröppningen och dansa och "Sjunga" på sitt egna sätt.. Lovely!!

Hon älskar att gunga, och riktigt hoppar i vagnen när hon ser att vi närmar oss gungan. Skulle säkert kunna sitta där i flera timmar!!! Förutom nån paus där hon bara vill upp i famnen o säga hej!

Hon pratar ju sitt alldeles egna språk, pekar och visar vad hon vill även fastän inga riktiga ord kommer ut..
Det kommer pa när hon ser Mårten så snart kanske...

Minspelet hon har är också häftigt, hon härmas, flörtas, m.m.

Jag säger väl som alla mammor att jag har den finaste av dem alla!!!!!!!

Mycket om min prinsessa idag men jag kände verkligen för att skryta om henne idag!
Familjen Johansen har haft en underbar dag idag ute i solen tillsammans..

Kram till er alla som jag känner och tycker om!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0