En toppen dag idag!!

Jag och Wilma har myst idag, först fick vi sova till halv 9 förutom nån timme på efternatten bara.. Sen har vi myst hemma och på eftermiddagen tog vi en timmes promenad med vagnen, sa hej till mormor på hennes jobb innan vi gick hem. Sen kom pappa Mårten hem och myste med henne då passade jag på att springa tvärsöver gatan till Park inn o solade i 20 min, skönt. Måste ju jobba upp brännan innan Jenny o Barrys bröllop!! hihi..

Pratade med Jenny länge idag förresten, hon hade en ledig dag så då ringde hon mig, toppen tyckte jag!! Fick känna lite på hennes puls inför bröllopet, tror dock att faster Elsys puls är högre med hantverkare hemma som gärna skall bli klara innan bröllopet!! Du ska se att det ordnar sig!! ;-)

I helgen är det falukalaset i stan, planerar väl att gå ner o kika lite, många roliga artister. Om det är okej ljud så kan jag o Wilma gå ner o rocka lite. Mårten ska väl jobba mest. Stackarn har fått jobb nästan varje helg nu i juni. Om inte annat så varje söndag!!! Det kommer nog gå vägen ändå!!

Nu är det dags för en dusch och lite tv eller nåt telefonsamtal innan nästa dygn startar igen.. Det går fort tycker jag!! Ibland alldeles för fort!!

Skriv gärna kommentarer om ni vill när ni är här o kikar, kan vara kul o veta om någon läser.. Pörnie, du är bra på det!!! KRAMIZAR


Kommentarer
Pörnie

Yeah! I am here again! Kul att läsa å se vad ni pysslar med era mysisar :) Vet själv när man har Blogg att det är skoj med lite respons.. Ha en skön helg!

2007-06-01 @ 11:13:00
johan

Tja syrran fin sida kolla våran... inte lika uppdaterad som din...:)

2007-06-02 @ 22:31:23
URL: http://www.johanemma-alamedan.blogspot.com/
Jenny

Hej hjärtat,
Jag tyckete också att det var kanon mysigt att prata med dig.
Massa kramar,
Jenny

2007-06-07 @ 09:51:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0