Shopping och regn..

Jag och mamma och Wilma har varit till Blge och shoppat loss inför det kommande dopet, papperstallrikar, glas, dukar m.m. Det kommer bli så fint hoppas jag.. Bara vädret håller i sig, det vore väl tråkigt annars!!

I övrigt har helgen varit mysig, jag o Söder drack lite vin i fredags kväll.. Jag är väl lite seg bara, 2 glas medans hon drack 4 kanske. Men det är svårt, känns som man är nybörjare igen och det känns lite fel att dricka då man vet att man skall upp med Wilma vid 04-05 tiden på natten. En av fördelarna annars med att inte amma..
Hon äter mycket mat nu iallafall, det är kanon kul tycker jag!
Blåbär, katrinplommon, majs, potatis, gröt, päronpure ja det mesta smakar hon på med glatt humör!!
Hon pratar också HELA tiden, det märks att hon hör sig själv just nu! hihi..

Nu ropar maken, maten är klar!! Skriver mer sen!



Kommentarer
Anna Mellin

Hej! Glad midsommar, i efterskott :)
Vi lyckades få till svensk midsommarfest även här nere i Lissabon. Mycket trevligt!
Ser fram emot dopet, ska bli skoj att se er alla!
stor kram
Anna

2007-06-24 @ 17:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0