Ett sundare jag..

Hoppas jag skall starta idag, har varit på mitt första spinningpass idag. Kanonskönt! Trodde att orken skulle tryta men det gjorde den visst inte. Höll i hela vägen och mådde kanon bra efteråt! Wilma va med sin pappa och sin farmor!
Ska försöka tima in o köra minst 2ggr i veckan nu, det hänger på Mårten och hur han jobbar!! Men 2ggr borde vi få till, sen ska jag självklart försöka va bättre med kosten, okej det kommer nog bli en hel del glass i sommar om värmen håller i sig men man kan ju ta bort allt annat skit...

Tänkte att om jag skriver ner det här så kan jag inte "glömma" eller smita undan längre.. Ni får väl vara på mig om ni märker att jag fuskar.. hihi..

I morgon är det dax för klipp o sling, det ska bli skönt att få bort lite hår nu när det är så varmt!!
Ska gå till ett gäng som utbildar sig till frisörer, 375kr för både sling och klipp men det klart det kan ta en 2 timmar ca.. Men det kan det väl vara värt!!

Wilma mår bra nu, hon är så go!! Hon äter gröt och lite majs imellan sin mjölk och det går framåt, det klart jag lockar ibland med lite  fruktpure men det gör ju att det blir intressant! Hela hon o hela jag är full i gröt efter en måltid men det är det värt. Vi håller på med planeringen av dopet just nu och jag tror att jag har någolunda koll, hoppas hoppas att det blir fint väder jag vill verkligen vara uppe i fäboden. Det vore såååå mysigt!!

Ha det så bra ni kan i värmen nu, vi inväntar åska, hoppas inte Wilma blir rädd bara!!

KRAMIZAR..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0