Hel dag med Mormor, Morbror o Emma!

Idag har jag o Wilma flanerat tillsammans med Wilmas Mormor på stan, Morbror Johan (min bror) o hans flickvän Emma dök upp hemma hos oss också tillsammans med John. Vi gick till Bryggan o fikade och myste på stan en sväng! Sen kom de hem hit på en fika också! En kanon dag tyckte jag!! TACK!!

Wilma var lite avvaktande mot Johan bara.. Jag tror att det är killar som hon är lite så där mot.. Lite små rädd.
Johan hade köpt en tröja till Wilma, en rosa med texten " Tycker du att jag är tuff skulle du se min morbror" Klockren!! hihi...
Han är bra den där morbrorn!!

Mamma shoppade till Wilma också, det börjar nästan bli en vana så jag glömmer o säga tack! Det är verkligen kanon eftersom man inte blir särskild rik på att vara hemma mamma.. Ett par jeans och en tröja med hjärtan på, jag gillar ju hjärtan jag!! Det är jag det!!

Igår åkte vi ut o fikade hos familjen Ceder, Både Micke o Erika har fyllt år! GRATTIS!!! Så vi myste där på eftermiddagen. Innan det hade jag vart iväg o träffat mina gudsöner, det var då precis 1 år sedan de döptes så jag tänkte att det skulle bli våran dag! Wilma o Mårten myste hemma medans jag var ute o kunde koncentrera mig helt på grabbarna.. De börjar bli riktiga busfrön nu!! Men såååå mysiga!

I lördags umgicks familjen Johansen hela dan, vi va till Kupolen (inte så länge dock eftersom vi glömt pengarna "kontokortet" hemma, det är inte så kul o gå på kupolen då...) Vi åkte hem o gick på stan istället, träffade  Ceders, Söder o Emma o fikade på Geisiska parken.

Ja det va våran helg det, det springer iväg kan jag lova.. Men mysigt har vi!!

KRAM KRAM


Kommentarer
Pörnie

Du lille vännen ni hinner med en hel del ni med! Själv ska jag börja måla i badrummet ikväll :-) Kram kram

2007-07-31 @ 10:42:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0