Bröllop och vidare "semester"

Åhhh, vilket fint bröllop vi besökte igår, helt fantastiskt inte ett öga va torrt!!! Jenny o Barry, ni är som gjorda för varandra!! Det gick också bra med Wilma, hon sov sig igenom hela cermonin med hörselskydden på! Sen va hon med en stund vid middagsbordet innan hon blev lite svår lagd men då både mamma o pappa är lite stressade så blir det väl så. Somnade tillslut så att vi fick vara med o äta efterrätten i lugn o ro iallafall. Synd att jag missade talen bara, hörde några men missade många.. Har beställt en videosnutt efteråt!
Jag höll ju också tal, på Engelska!! Kan ni tro... Det gick faktiskt över förväntan bra. Pratade lite om hennes oförmåga att guida en bilförare, om henne som min ängel och "lillasyster". Det är väl härligt när man har kusiner som känns som syskon! STORT GRATTIS OCH LYCKA TILL NU!!

Just nu sitter jag faktiskt på Patrik Örnhovs altan på Ekerö o skriver, Wilma sover inne i spjälsängen och Pappa Mårten o Patrik åkte för att handla Pizza.. Det är helt tyst omkring mig fastän vi är så nära storstaden Stockholm, häftigt! Jag hör till och med fåglarna kvittra och nyss red 2 tjejer på sina hästar förbi! Det är nog det som är livskvalite när man jobbar inne i sthlm med all stress omkring sig!!

I morgon har jag och min familj tänkt besöka sthlm och skansen, vi tänkte strosa omkring lite och umgås nu när Mårten har en hel veckas (!!) semester!! Så är ni i Sthlm, ni som läser detta, hör av er!! Vi tänkte att det var enklare att säga till våra vänner att vi är där och att de får komma dit istället för att vi skall åka fram o tillbaka! Vi får väl se om vi får nå sällskap!!

Nej, nu ska jag nog njuta av solen och tystheten en stund innan Patrik o Mårten kommer tillbaka.. Sen ska jag blicka tillbaka tills igår o gråta en skvätt för att det va sååååå vackert, tack Jenny o Barry för att vi fick delta, hela familjen!!

Kramar till alla jag känner och tycker om!!! 


Kommentarer
Jenny

Hej älskade kusin / storasyster!
Vi är tillbaka från Mexico nu. Det var en fantastisk semester. Vi har snorklat, seglat, sett Maya städer och utforskat djungeln men också tagit det lungt. Sista veckan bodde vi på ett hotell med en 2 pers. jacuzzi på rummet så att man kunde ligga och bubbla med utsikt över havet. Inte så tokigt. Nu är det dock tillbaka till verkligheten vilket faktiskt också är ganska skönt.
Tack för ditt underbara tal och för omtanken med 3 års lådan!
Love you / Jenny

2007-07-24 @ 09:40:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0