Bebisfika..

Det kan man inte tro va?? Att jag bjöd mina vänner som är morsor på bebisfika, bakat hade jag gjort också till och med!!! hihi.. Nästan lite stolt själv faktiskt.. TACK pörnie för receptet till den mjuka sockerkakan med bär, den gick verkligen hem!! Vaniljsås till och det blev kanon bra!!
Jag hade igår fullt hus..
Anna o Wille
Lisa o Mille
Helena o Gunnar
Sandra o Mingus
Erika o Edwin
Och sen jag o Wilma.. 6 morsor, 5 pojkar och en stackars liten tjej.. Vart finns alla tjejer???!!! Wilma har nästan bara kill kompisar just nu. Nästa kompis som får barn kan väl få en tjej?? Det tycker vi vore kul..
Men hon har ju många killar o välja på då och hon kanske kan bli lite tucktad, eller så tucktar hon alla killar sen, vem vet??!! Tjejer kan nog vara lite tuffa..

Här kommer några bilder på gänget:
       
Bilderna från vänster: Wilma klappar på Gunnar (han ville inte hålla upp huvudet)
Wilma o Mingus på golvet (de skiljer 16 dagar mellan dem, mingus kryper o har fått tänder!!!)
Lisa o hennes goa Mille äter vaniljsås..
Wilmas gudmor Anna i soffan med Sandra och Mingus.

Helena, jag, Erika, Edwin och Wille fastnade visst inte i min kamera..

Det var iallafall helmysigt att ha alla här!!

När de försvann blev det tyst, Mårten kom hem sen tog vi en promenad upp till Lugnet. Herrarna skulle spela en träningsmatch så vi kikade lite. Wilma somnade på vägen hem i vagnen och sov till 05:30 fick lite käk o somnade om till 07:20.. RENA SOVMORGONEN!!!  Hon va nog rätt slut efter alla killbesök!

I förrgår var vi hem till Wilmas farmor o farfar o käkade fiskekaka. De hade köpt med sig det från Norge, en av Mårtens favoriter trots att han inte är så förtjust i fisk. Det smakade bättre denna gång tyckte jag än första gången jag smakade. Wilma fick spagetti o köttfärsås istället. Jag åkte upp o tränade tjejerna igen, nu har jag nog gjort mitt!! Intervaller, spänst o styrka! Härligt jobbat ni få som va där!

Idag då, ja, en promenad, en snabb träff med Erika o Edwin och en snabb tripp till Blge med Blackie. Hon provade Bh:ar o jag o Wilma va smakråd. Nu blir det en lugn hemmakväll!

Tack alla för dessa dagar! I morgon blir nog familjen på hemma plan o myser av att vara lediga allihopa!!

KRAM KRAM


Kommentarer
Sandra

Hej och tack för senast,
Det var jätte mysigt,
hoppas vi ses snart igen!
Kramar från M & S

2007-08-11 @ 09:58:57
Lena ph

Åh det var så mysigt. Mera mys tack. Även om min lillkille är mest stökig nu! hihi.. kram på er i familjen!!

2007-08-14 @ 21:42:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0