Ibland önskar jag..

Att jag va lite mer som min älskade man..



Man vet, om man känner honom, nog alltid vad han gillar, tycker, vill göra och inte göra. Rätt skönt, jag är mer en velig människa. Om Mårten är svart och vit så är jag grå...
Man pratar ju om vad man vill lära sina barn oftast, att säga vad de tycker och aldrig göra något som man inte vill..
Det borde vi ju få till med lite av mig och lite av Mårten! Håll tummarna för det..
Jag börjar lära mig iallafall, lär mig säga nej i större utsträckning och lära mig att inte bry mig så mycket i vad alla andra tycker!!!

Tack för att du hjälper mig på den vägen!!
Även om jag ibland vill ändra på dina åsikter och ibland tjatar dig till vansinne när det är saker JAG tycker du skall göra..

Vi har ju tillsammans 2 fina barn nu, Stora fina Wilma som nog retar gall febern på oss men också visar att hon är stor! Hon har börjat på simskola nu, vilken tjej, hon gör det sååå bra!

Sen lille Wiktor, som blivit dagis kille, va!?
Häftigt, det går faktiskt över förväntan bra, han låter fröknarna trösta honom, äter bra, sover super bra! Skön känsla! Nu är det bara nätterna som skall bli bättre, de är blandade småhopp när det gäller det!!


Här är vi på väg in på dagis!

Älskar er alla i min familj!!

PUSS PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0