Jag är såå trött..

Somnar på kvällarna i soffan, håller sällan sällan mig upp till 22, i går vart det till 23 och då är det kors i taket. Men det gäller att vara sysselsatt. Vaknade lik för**nnat vid 06:00 av mig själv.. Mellan 05-06 på morgonen. Undrar om bebisen i magen har denna dygnsrytm, hm.. jaja, det är väl bara att gilla läget! Det sparkar iallafall i magen och det är en otroligt skön känsla.

Wilma då, hon är en härlig tjej nu. Många kommentarer och visar både ilska och kärlek.
Familjen va på innebandy i söndags och såg Faluns herrar, Wilma klängde på sin pappa HELA Matchen, hon är såå kär i honom. Hon kramade, myste klängde osv.. haha, ja han såg inte så mycket av matchen om jag säger så.
Hon har även sovit flera nätter nu utan blöja, det är ju faktiskt fantastiskt. Jätte duktig! Nr 2 är fortfarande kvar i blöjan men det jobbar vi på!

Skulle egentligen åkt till Lofsdalen i helgen där våran fantastiska vän EC har en stuga. Men nu blir det inte så, kommer inte i ett par täckbyxor och är trött på vintern osv.. Men jag har semesterdagarna kvar och kommer utnyttja dem att besöka lite dagis här i området för vi har väl tänkt flytta på prinsessan så hon kommer närmare hem. Ett tandläkarbesök och så ska vi bjuda svärmor och Svärfar på middag, Svärmor fyllde år i måndags så det är hennes födelsedagspresent!

På lördag är det schlagerfest, några vänner kommer förbi här. Har varit ett gäng som tittat och haft frågetävling samtidigt, det blir skoj! Många bra låtar, spännande!

En bild va länge sen va?

Full i f*n!!! Bästa tjejen i världen!!

Kramar till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0