Det sociala livet blir lite sämre..

Vi har ju fått vårat hus nu!!! WOW, fast det känns konstigt att ha ett hus men inte vara där. Vi har ju en månads övergång, badrummet börjar vi jobba med på måndag och lite annat pyssel som tapetsering m.m.
Till råga på det har jag igår startat en kurs på högskolan i Gävle, Socialt Arbete A. Skall läsa den på distans efter att jag har ett underbart jobb som faktiskt ger oss möjligheten! TACK!

Men som ni säkert förstår så är det lite mycket just nu..
Jobb, hus pyssel inkl flytt, pluggning..
Ja, men det ska väl gå.

Jag hoppas bara att vänner och familj har lite överseende med oss, Wilma o Mårten får ALL min övriga tid, man får ju hoppas att det räcker..

Så det är mkt nytt, allt väldigt spännande!

KRAM KRAM



Kommentarer
Jenny

Lycka till!

2009-09-04 @ 10:43:36
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0