Hösttrött.

Hösten är verkligen här, och tröttheten kommer på en direkt!

Hade en dunder förkylning här efter att vi flyttat och varit ledig för att "pyssla", gick till jobbet och samma dag så blev jag JÄTTE förkyld. Feber o hela paketet, sov till 12:30 dagen efter..

Men tröttheten går inte ur en, hoppas att det är vädret och omständigheterna med flytt  som gör det.. Vi får hoppas att det ger sig snart!

Tålamodet är ju också si så där, det är inget roligt att känna att man inte har tålamod med prinsessan, vad gör man??!! Jag jobbar på det iallafall, det är ju inte hennes fel att mamma är trött.
Sista dagarna har det dock blivit lite bättre.
Somnade nästan på en föreläsning här om dan, eller nästan, ja kände hur huvudet sakta men säkert närmade sig bordet framför mig.. ahhh, oj va snabbt man lyfter på huvudet och låtsas vara jätte intresserad sen.. haha..
Plugget går väl så där, ett tungt parti nu med teorier osv.. Men jag ska kämpa på och hoppas att jag kommer någon vart snart! Det är väl bara att tragla på. Jag har en kollega på jobbet som jag frågar mycket, så jag hoppas att det löser sig!

Fasters lilla guldklimp växer så det knakar, över 5 kg nu! Stor kille! Mamma (Edvins farmor) åker ner i dag till dem och får lukta på honom!! Vi åker sista helgen i oktober och jag längtar! Vill ni se mer bilder på honom så kolla mina länkar här till vänster, Johan och Emma!
Det verkar gå bra iallafall och jag längtar som sagt!

Planerar för lite spännande saker här i höst, ev. en stockholmstripp eller en tripp till dam vm i Västerås, vi får se vad som händer! I helgen är jag och Mårten lediga och INGENTING inplanerat, sååå skönt skall det bli. Sova, kanske kratta lite löv eller fiska hela familjen! Det skall bli skönt! Tror både jag, Mårten och Wilma behöver det!

Wilma förresten fortsätter gå utan blöja, hon är super duktig, hon pratar om att lämna nappen till tomten också för då kommer tomten med ett dockskåp!!! Vi får väl se hur det går!
I helgen som va var hon en timme med våran fd granne Bengt, och de gick till affären för att handla lite godis, Wilma kom hem med den största godispåsen jag sett. ever!! Hon fick allt hon pekade på och va sååå nöjd! Kul att hon kan vara med några andra än farmor och mormor också!

Körde spinning igår också, har kommit igång nu, kör varannan vecka med jobbet och varannan med Slätta och i mellan det minst ett pass på friskis, det är så kul! Man känner när man kommit igång, blir mer hungrig då! Håll tummarna att jag håller i detta nu, brukar va duktig på hösten o sen fallerar det efter jul! Så jag behöver nog extra pepp!

Nä, nog om mig nu!
Kom gärna förbi och hälsa på, kaffebryggaren står ALLTID REDO!

Kram Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0