Tiden går..

Det går lite fort, jag glömmer bort att uppdatera bloggen!
När jag tänker tillbaka på vad vi gjort så vet jag inte om det är  nåt särskilt. Det är full fart hela tiden. Jobb, träning, hem, mat, osv.. Lite social har vi väl varit också, vi har träffat Erika och Micke, Linda och Sonil, vart på innebandy osv.. Ja det rullar på. Man önskade ju självklart att man hade 10 timmar till på sin dag, då hade man hunnit åkt ut till Linghed lite oftare och stannat hos mamma eller svärmor efter dagis och fikat med kompisarna på stan oftare.. Men så är det väl..

Framöver är det iallafall lite skoj, på Lördag är det dop i Värmland och Jag och Mårten ska bli faddrar till lille Alfred. Mysigt och vi är SUPER STOLTA! Tack för förtroendet!
Sen är det en helg i Sthlm med T, S och A. Skall bli superskoj!
Sen är det lucia och sen är det ju nästan jul. Det går fort!
På söndag ska jag försöka lura in min farmor på julskyltning, vi får väl se om jag lyckas!

Wilma har hunnit varit hos frisören en sväng och fått vaccinet. Hon imponerar på oss hela tiden. Så duktigt, hon satt helt stilla hos frissan och va sen superstolt över den rosa färgen hon fick i luggen! Hos BVC satt hon helt stilla, fick sprutan och efter det så hoppade hon ner och lekte på golvet igen. Ja, det är häftigt hur stor hon blir helt plötsligt, våran lilla söta tjej!

Se bara kortet på prinsessan och hennes kusin,

Sååå fina båda två!! Stolt mamma och stolt faster!!

Kram på er!!


Kommentarer
AC

Å super stolt gummor!!!

2009-11-26 @ 21:39:06
Pörnie

Å så var jag på snabbvisit i stan :-) Tack för en trevlig lunch! Måste snart ses igen! Kram

2009-11-30 @ 12:05:05
Linda

Alfred kan inte få det bättre än hos er 2 och Wilmis off course. vad hade gjort dopet om inte supertjejerna busat framför oss.

Kramar!!!

2009-12-01 @ 14:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0