Karlskrona tur och retur!

Jag har fått pussat, bärt, myst, snackat, bytt blöja, kört vagn m.m.m. med fasters lillla älskling Edvin. Åh, vilken fin kille!! Han är verkligen perfekt! Och hans kusin (Wilma) va såå mysig med honom! Lite svartis men i det stora hela en perfekt kusin!

Vi åkte efter mitt jobb på torsdag eftermiddag och landade i Karlskrona vid 23:30 ca.. Gick över förväntan att åka så långt med en snart 3 åring.
Hon somnade och sov nästan hela vägen, skönt! Jag med för den delen.. Mårten stackaren fick köra själv. Fast jag tror att han tyckte det va ganska skönt att vi somnade.. hihi..

Sen hade vi hela fredagen och myste, morgonen tog tid men det va skönt! Gick i våra mysbyxor och njöt. Jag, Wilma, Emma och Edvin gick till en lekpark och Wilma lekte av sig lite. Mårten och Johan åkte och stor handlade! Vi åt god kina mat på kvällen och både jag, Emma och Edvin somnade till Idol...

Lördagen tog vi en 2 timmars promenad genom Karlskrona, Johan är duktig på sin nya hemstad och guidade oss nere vid marinens kust och ön runt Karlskrona, jätte mysigt med bra väder och båda barnen somnade i sina vagnar!!

Lördagsgodis inhandlingen va ett faktum, innan vi sedan packade ihop och åkte norr över!
Nästa gång skall jag ta semester längre så att man kan vara där längre.

TUSEN TACK för att vi fick bo hos er, och tack för att ni är så fina och bra! En extra puss till fasters älskling som förresten har date med faster varje onsdag kl 19 framför datorn framöver! Webkamera är ett underbart på hitt!!

Veckan har rullat på och snart är det helg. Ett besök till Linghed och fira Ebba nyligen 5 år blir det nog. Och appråpå Linghed så har det fällts en del tårar över det tragiska med M som brann inne i Linghed. Tänker på familjen S och känner en stor sorg. Jag hoppas att ni finner mod och styrka att ta er igenom detta. Tänker på er!  Vila i frid, M.
Livet är inte rättvist, tycker absolut inte att det var dags än. En riktigt tragisk olycka.


Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0