Myshelg med familjen, vabbar idag!

Till faster, jag tänkte tanken många gånger men det vart ju 2 timmar bara och sen funkade ju inte telefonen.. Men det va nära att jag behövde en axel att luta mig på och tanken slog mig att en natt hos Faster kanske hade blivit bra!
Tack för omtanken!!!!

I helgen har jag, Wilma o Mårten varit lediga. Jag slog till med att jobba natt i torsdags så fredagen sov o sov jag. Först till 11 sen vaken nån timme med familjen innan jag kröp ner med Wilma igen o sov 2 timmar till! Det är SÅ skönt att lägga sig mitt på dagen med Wilma. Kan verkligen rekomendera det till alla föräldrar!!

Fredag kväll sov Wilma hos sin farmor och farfar, jag o Mårten hängde på Söder, Blackie o Claes och en till tjej (tappade namnet) på bio så vi slog till med middag på O´learys före också! Då var det bara vi 2 sen slöt vi upp med de andra. Såg Män som hatar kvinnor efter Stieg Larssons bok, håller på o läser dem nu, började på 3:an i lördags och jag kan säga att filmen va grym!! super bra! Även fastän jag visste precis vad som skulle hända och hur den slutar så va den kanon bra ändå! Verkligen värd att se. Vet att jag hade lite svårt att komma in i bok nr 1 men nu går det bättre, 2;an slukade mig och 3:an längtar jag efter...

Hämtade Wilma tidigt på lördagen och hade en dag på stan, bidrog till vändande av finanskrisen.. Fikade med mormor också. Sen gick jag o Wilma hem då hon hade somnat i vagnen.. Hon vaknade på vägen och ville gå en bit. Det gick väl bra, men sen när hon ville bli buren sa jag nej, och envis som min dotter då är grät hon i 20minuter ungefär.. Bara för att jag inte ville bära!!!!!!!!!!! Helt slut så fick pappa Mårten ta över när vi kom hem, för honom började hon ju ropa efter när jag sa nej.. Men när vi kom in var det iallafall jag som gällde. Suck, jag va arg ett tag men det är svårt när man har en sådan söt sak när hon är glad!!

Söndagen blev fullspäckad med kompisar, först fika hos Molly, sen lunch hos Mingus tillsammans med Mille och sen eftermiddags bus med Edwin. Alla favvosar på en och samma dag!!

I går va jag på kvartsamtal på dagis, det kändes vuxet.. Allt går bra för prinsessan på dagis. Hon är enkel säger de och det är ju skönt! Hon är ju inte där så ofta så det är skönt att det ändå funkar! När jag hämtade henne på eftermiddagen sa de dock att hon inte varit nå vidare i magen så vi bestämde oss för att vara hemma idag. Vi har haft en jätte mysig dag! Sov med henne idag efter pannkaka o glass lunchen (!!!??) Har nog aldrig sovit så bra kändes det som! 2 timmar! Gudomligt! Sen kom mormor förbi en stund så jag fick gå ner och köra spinning, bjöd med Wilmas gudmor också o jag tror att hon tyckte om det så det va ju bra!
När Mårten kom hem blev det bus, Wilma tycker det är extra skoj när någon utav oss kommer hem, då skiner hon upp och börjar busa..
Det sa de på dagis också att hon gärna hängde på när det va busdax.. hm...

Ja lilla prinsessan, hon är underbar!

KRAM KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0