Uppdateringen blir lite si så där..

Jag vet, det blir lite så, det börjar bli sommar och tiden räcker inte till..
Men nån gång ibland ska jag väl försöka uppdatera..

Vad har hänt då?
Inte så mkt tycker jag. Vi såg Pörnie o Robban gifta sig här i slutet på maj, helt fantastiskt vackert.
www.weddingbook.se/blog är värd att besöka, där hittar ni de också. (Hoppas det är ok, P??!!)
Lite bus fick de visst stå ut med också hörde jag..

Helgen efter det så hade Mårtens arbetskamrat Johan sin 30-års fest, han hyrde klockarnäs festplats. Inte illa! Framför allt inte då det va såååå vackert väder! På dagen innan festen hämtade Linda och Jennie upp mig vid 09:30 och tog med mig på spa i Mora, helt lovely!!! Grupp spa, alla 3 fick badrock och tofflor och fick sen sätta oss i sköna vadderade stolar och fötterna i fotbad. Sen fick vi en smootie, fotpeeling, fotmassage, ansiktsrengöring och massage, handmassage och nagelbandsrengöring samt huvud och nackmassage! Klart nåt som jag rekomenderar. Efteråt ingick en lättare lunch, sallad och bröd! SUPER härligt! TACK TJEJER! Det va alldeles perfekt, vi fick en dag tillsammans och samtidigt njuta! Jag bjöd dem på kaffe och glass efterråt, det va väl det minsta jag kunde göra!

I helgen nu så har vi haft både begravning och fest. Först i fredags begravde vi min farmors syster, en vacker begravning men självklart sorglig. Min farmor betyder enormt mycket för mig så att se henne begrava både hennes syster o bror under kort tid gör mig ledsen.
Efteråt åkte jag o Mårten och hämtade prinsessan på stan och åkte lite karusell, Mormor hade hämtat henne så de njöt av varandras sällskap på stan innan vi kom! Wilma älskar att åka karusell!
Vi åkte hem sen, jag tog cykeln ner till stan sen och träffade min kusin Fredrik och min lillebror för att ta en öl tillsammans. Jättetrevligt! Självklart så träffade vi Christian Waltz också (F kände hans basist) så efter en öl/vin glas tillsammans så fick vi gå in och se han spela på Harrys. Hans musik är verkligen bra!

Igår fyllde världens bästa farmor (gammelfarmor) 80 år, hon bjöd till öppet hus! Så jag o Wilmis åkte ut på förmiddagen. Mårten fick åka till Sthlm o se Sverige-Danmark (det gick dock som det gick...) Hos Farmor va det öppet hus och det ramlade in en hel del gäster. Jag garnerade tårtor och diskade och såg efter prinsessan samtidigt, men det gick det med! Skönt att kunna hjälpa till! GRATTIS FARMOR (Gammelfarmor), DU ÄR BÄST!!

Kvällen avslutade vi hos familjen C/E, 'Wille har fyllt 3 så en traktor fick vi komma med. Wilma hann avslöja det innan Wille öppnade paketet såklart men det gick nog bra ändå!! Vi åt tillsammans med dem och sen blev det såklart tårar när vi skulle åka iväg.. Det är alldeles för bra hemma hos Gummor, Ebba och Wille (ja T också men Wilma glömmer honom ibland..) Tack för att det är så enkelt med er!!!!!

Nu väntar nån vecka till med jobb, sen är det semester med holland resa och sthlm! Vi har rätt mycket uppbokat men det ska mest bli skoj!

Ska försöka besöka sidan ibland också, skriv gärna att ni varit här så jag vet att någon läser,

Kram på er!

Från Farmors lilla vän!!



Kommentarer
Linda Hansson

Jag håller koll på din blogg Jessica!

Tack själv för en superduper dag på SPA

2009-06-08 @ 09:20:45
Gummor

Vi älskar när ni kommer och hälsar på, skulle gärna ha kalas varje vecka!

STORA KRAMAR

2009-06-09 @ 21:44:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0