Länge sen jag la in bilder..

Så, nu kommer ett gäng.. Så skriver jag en längre uppdatering nästa gång, det har ju varit så mkt skoj.. Holland, Sthlm, Bröllop, och några bilder från våran fest också.. Ja, jag vet den va i maj o nu är det juli.. Det går inte alltid så fort.. Men som sagt titta på dessa så skriver jag sen! Kram o Tack alla igår för en otroligt rolig bröllopsfest!!

   
Lite gäster på festen, den som vi hade sååå kul på!!

  
Holland! på planet dit och när Wilma läser saga för Alexander!!

  
Härliga bröllop, Pörnie o Robban och Jennie o Tomas!!! GRATTIS BÅDA!

 
Och min familj, den bästa! Mårten och Jag innan Jennie o Tomas bröllop och Wilma på stranden i Holland!

Sen va vi en sväng till Junibacken också men där tog jag så lite kort..

Sen en mycket viktig sak till såklart! VI HAR KÖPT HUS!!!! såååå häftigt, i samma område som vi nu bor men nu får vi nåt eget.. Skall berätta mer sen, om 2 månader får vi tillgång iallafall! Vi är jätteglada och ser fram emot det!
Så nu börjar tankarna leka med oss, vad vi vill göra! Men det känns bra och jag hoppas det gör det för alla omkring oss också!!

Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0