Vård av sjukt barn, hela veckan..

Ja, nu har vi gått om varandra hela veckan. Pysslat för att få ihop det. Wilma är förkyld och det sätter sig i luftrörer, hon springer en stund och sen hostar hon hur länge som helst. Och vaknar med hostattacker på natten så man sover ju halvdant också.
I måndags va jag hemma, tisdags jobbade jag till 12:30 sen åkte Mårten till jobbet, onsdagen så vaknade han vid 11 efter nattskift så då drog jag till jobbet.. Sen va Mårten o Wilma lediga igår så då jobbade jag heldag. Idag är jag hemma och Mårten jobbar.. Det är väl det som kallas jämnställdhet iallafall?

Det är spännade det här med barn för emellan åt är de hur pigga som helst sen kommer det en dipp som heter duga! De va till doktorn igår o fick hostmedicin iallafall så nu ser vi väl att det skall bli bättre..

Min förkylning kommer ju självklart som ett brev på posten så vi får hoppas att det är en lindrig variant.

Nästa helg ska ju Mia bjuda på 30-års mys i Tällberg så det vill jag ju inte missa.

Ja, som sagt veckan har gått undan med mycket film, Pippi, Emil o Lotta är ju kanonfilmer!

I helgen är vi iallafall båda lediga så nu ska vi väl mysa!

Ha en skön helg!

KRAMAR från snoriga oss..


Kommentarer
Tjadden

Välkommen till verkligheten familjen Johansen...

2009-01-23 @ 09:30:01
Gummor

Skickar stora kryapåer kramar till hela familjen!!!

2009-01-23 @ 19:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0