En ny vecka..

Första veckan med jobb alla 5 dagar detta år, ja det är ju sant och den har varit jätte tuff, fullt ös på jobbet och fullt ös hemma!!

I onsdags hade jag några arbetskamrater med mig hem och och vi hade delat lite mat uppgifter och jag bjöd på nåt glas vin, jättetrevligt verkligen! Har fått en ny arbetskamrat (kallar henne A) som är i samma ålder som mig och jätterolig, vi har kul tillsammans ja, det har jag väl med de flesta arbetskamrater men det är skoj att det kommer någon som man går bra ihop med som man också kan umgås med lite på sidan av jobbet..

Wilma blev jätteuppspelt när de kom och tyckte det va superskoj, dessutom så åt hon av maten som om hon aldrig sett mat förut.. haha.. Hon sprang runt här o visar alla korten på sig själv med komentaren, de ä jag, de ä jag! Titta mig titta mig! ÄLSKAR att stå i centrum! Våran lilla prinsessa!

I övrigt så sprang denna vecka iväg också! Wilma är såå mysig nu och hon pladrar hela tiden.. Hon härmar det mesta så det gäller att passa sig vad man säger vill jag lova!

Just det, söder fyllde ju år i veckan också STORT GRATTIS!! Lite fika blev det!

Vill man läsa en rolig blogg så läs www.skitprinsessan.blogg.se jag behöver inte berätta vem författaren är men hon är en av de bästa och roligaste jag känner iallafall!

Vi hörs o ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0