Hujeda mig..

Sånt barn han var o Emil hette han, det är våran dotters favorit låt just nu. När hon vaknar och innan hon skall sova då går den låten på högvarv!!

Våran stora tjej som börjat ta sig ur sängen själv, upptäckte det i lördags när hon efter hon sovit. Helt plötsligt hörde jag nåt i trappen och där stod hon, -Hej mamma!! Ja gick ner själv ja!! Super stolt..
Dagen efter vaknade jag av att hon stängde dörren till sitt rum och blev ledsen när hon upptäckte att grinden va stängd. Det händer massor just nu..

Pratar HELA tiden, idag på vägen till bussen så upprepade hon Mamma låna pappas mössa ja, säkert en 25 ggr..
Veckan har sprungit iväg som vanligt, spinning i går och det va dålig uppslutning. AC skull också vara med men hennnes dotter blev dålig under dagen så hon åkte hem o pussa på henne istället..

I helgen kommer Mårten och Wilma ha mys helg, jag skall till malmö med alla andra som är med i förbunden i sverige för Innebandyn, jag representerar Dalarnas innebandyförbund!!! Inte illa!
Jag flyger ner så det blir nog bra..

Jag tycker jag är trött HELA tiden bara, orkar ingenting så kanke är konferns och hotell det jag behöver..

Ha en bra helg!!



Kommentarer
Anonym

Ja det va ingen pigg tjej jeg hämtade hem, 39,4 i feber så många pussar å kramar blev det!!

Ska dock försöka att vara med på ett annat pass, hade verkligen sett fram emot det, både att träffa dig och att träna lite =)

Pussa min underbara guddotter å hälsa henne att gummor längtar!!

STORA KRAMAR AC

2009-02-18 @ 21:41:20
kusse linda

hej hej! gud va ja onskar att ja kunde hora hur varldens sotaste unge babblar pa! himla harligt!

ja kommer hem i maj, och till sommarn har ja bestamt att ja ska besoka alfta och da kommer ja definitivt forbi er och gosar med wilma ett tag!

manga kram ett supervarmt phuket.

2009-02-20 @ 13:47:37
kusse linda

hej hej! gud va ja onskar att ja kunde hora hur varldens sotaste unge babblar pa! himla harligt!

ja kommer hem i maj, och till sommarn har ja bestamt att ja ska besoka alfta och da kommer ja definitivt forbi er och gosar med wilma ett tag!

manga kram ett supervarmt phuket.

2009-02-20 @ 13:48:47
gammelfaster

Klart du är trött med en dotter som utvecklas så hiskeligt snabbt och hela tiden, samtidigt som du ska vara duktig yrkeskvinna, duktig mamma, god hustru och släktlänk. Du är himla bra som du är, du duger och jag längtar efter att träffa er. Pussa på Wilma från mig och grattis till namnsdagen i morgon i förskott.

2009-02-27 @ 19:46:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0