Helg i Tällberg.

Har precis kommit hem från en helg i Tällberg där vi firat Mia som fyllt 30 år, helmysigt verkligen.
Hon hade hyrt 2 stugor och bjudit upp ett gäng tjejer, så fredagkväll började det hela med middag i en av stugorna, fördrink, middag och efterrätt! Super mysigt! Kom i säng efter midnatt iallafall!
Lördagen blev jättemysig, några minusgrader och ett snörikt tällberg. En lång promenad och våffellunch vid Kaffestugan! Sen bubbel och bastu innan det va dags för middag igen. Själv blev kvällen ganska tidig för mig, dock inte pga sprit denna gång. Men mådde inge vidare så jag la mig tidigare än de andra som fortsatte upp till hotellet och pianobaren! Det va iallafall en jätte trevlig helg och jag känner mig helnöjd! TUSEN TACK Mia för allt!!!!!!

Wilmis har varit hos sin mormor då Mårten har jobbat hela helgen. Men hon verkar ha haft det kanon bra! TUSEN TACK också till mormor o Björn!
Hon är så duktig på att prata nu så jag ringde hem några gånger och då berättar hon va de gör. Det är mysigt!

Nu väntar en vecka med jobb och lite annat, ska till Renate i morgon o fira att hon fyllt 40 år! GRATTIS!!

Vi ska titta på lite hus också, vill gärna köpa nåt nu.. Våran hyresvärd ringde i torsdags. Hon vill inte sälja sitt hus än men vill gärna att vi hyr det längre. Att vi skriver ett nytt kontrakt där vi skriver på längre tid fast med uppsägningstid, det känns ok fastän vi gärna helst velat köpa det så klart. Vi trivs kanon här uppe och väldigt bra i detta hus. Vi får väl se. Hon skall iallfall inte flytta in här då utan skaffa lght och se vad hon känner för längre fram!

Det blir nog bra, vi kanske hittar nåt ändå inom kort som vi vill köpa och då slår vi nog till!

Någon som vill sälja här i Slätta? hör av er!!!!

Nä, nu ska jag snart gå upp o väcka lill prinsessan! Det blir en lugn eftermiddag hemma!
Det känns som om jag behöver det..

KRAMIZAR Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0