Nymålade och fina!

Jag måste erkänna att jag haft noll i inspiration att skriva nåt på bloggen, ibland blir det väl så. Kanske är det en tillfällig inför det som komma skall dagen eller nåt.. Iallafall så gav prinsessan mig nåt att skriva om igår, hon sa helt plötsligt att vi skulle måla naglarna, fråga mig inte vart hon fått det ifrån men helt plötsligt så kom det.. Jag va inte sen att hänga på så det blev att ta fram nagellacket det..

Se så fina vi blev:

Vi målade fingrarna också men det blev inte lika fina bilder...

I Lördags va jag o Wilma till Micke som fyllde 40 år i veckan, GRATTIS MICKE!!! De bor i Ludvika så det blev en tur efter att jag slutat jobba. Wilma hade då sovit hos mormor o Björn och lekt slut på dem! Hade bestämt att de skulle sova och vad de skulle göra.. Wilma är inte bara komendora hemma, om möjligt ännu mer hos mormor eller farmor..
De hade iallafall haft en bra dag tillsammans! TACK för hjälpen!
Efter besöket hos Micke och hans familj somnade jag iallafall innan ö-rådet i Robinson var klart!

Söndagen gick i lugnets tecken, vi tog en promenad ner till stan och fikade med Söder! Jättemysigt!
Måndagen blev en familjedag, vi tog en promenad ner till en park i stan och matade änderna, träffade farmor o farfar också och fikade med medtagen kaffe och bullar.. På vägen hem så stannade vi hos några vänner på en kopp kaffe igen.. Skön och trevlig dag!

Det är sååå underbart nu är solen lyst, man blir ju gladare!

Ni skall tro vad prinsessan gör just nu.. Pratar o pratar i telefonen med sin dagisfröken, hon frågar henne om hon har en kossamu hemma? Munnen går i ett vill jag lova.. (allt på låtsas) UNDERBART!!!

I morgon är det dags för klipp och sling, va ett tag inne på att färga mig mörk men det blir nog inte det..
Efter jobbet såklart, och eftersom W skall på dagis är det dags att börja godnattsagan...

VI SES!

Min prinsessa och prins!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0