Kusin Linda på besök!! :-)

Linda, min kusin från göteborg kom i Måndagskväll och har varit här tills idag. Hon har länge velat träffa Wilma men det har inte blivit läge så nu tog hon tåget hit och bodde med oss i 2 dar! Supermysigt! Och Wilma började ropa efter Linda första dagen och i morse va det bland det första hon sa när vi gick ner för trappan o förbi rummet där hon sov.. Linda- Linda- Linda! Så härligt!
Linda fick vara med in på jobbet en sväng i måndags kväll innan jag slutade och igår så åkte vi o badade på förmiddagen på lugnet! Wilma älskar o bada så det är alltid en hit! Lunch på tavernan o sen hem. Eftermiddagen blev bara att vara ute i lekparken!
Efter middagen så va vi till området nedanför här för att inhandla en växa säng till Wilma, jag ringde på en annons på blocket och det visade sig att de bodde nedanför här, klockrent så hela gänget gick dit och den va så fin så jag o Mårten bar en varsin del hem o Linda tog Wilma o madrassen!
Den va precis i samma färg som det vi haft innan och super bra, bred så man själv kan ligga i den i värsta fall också..
300 kr är ju som hittat!!

Wilma ska få den i 2 års present tänkte vi men nu står den i vårat sovrum så det är risk för att det kan bli lite tidigare.. Vet inte riktigt vart vi skall göra av den annars..

Nä nu skall jag börja titta på bonde söker fru snart tänkte jag så det fick bli ett kortare inlägg idag! Det kommer mera....

Wilma bjuder Linda på lite "kaffe"..



Kommentarer
Jessica

Glömde säga att det har verkligen varit kanon roligt att du kom Linda! Kom gärna snart igen!

Kraaaam

2008-10-08 @ 19:54:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0