Dagtidsarbetare..

Ja, just det är jag numera.. Skitkonstigt.. Dagarna går alldeles för fort. Helt plötsligt är det lunch, sen fika osv.. Men det är HIMLA kul o det känns bra fastän jag inte har "dagarna-mitt-i-veckan-ledigt" mera. De kommer jag o sakna heltklart, men Mårten o Wilma har dem, de har haft det nu Mån o Tis, super mysigt har de haft!
Idag kom de hem med en ny mössa som farmor inhandlat på stan när de var ner o fika tillsammans! Supermysig!
Igår hade de haft en heldag med skratt tror jag, både va så där mysglada när jag kom hem igår, då är det skoj!!

I helgen som va gjorde ju jag mitt sista pass som skiftesarbetare, fredag natt och Mårten började tidigt på lör morgon så Wilma hade morbror Johan o Emma som barnvakter! De kom upp på fredagkväll och åt med oss, sov sedan uppe för att ta Wilma på morgonen. Det har gått HUR bra som helst! Wilma har haft jättekul! Så skönt att det går att lämna till dem också! När jag kom hem vid 7 på morgonen satt de o myste i soffan med barnprogram!
Jag fick till och med gå upp o lägga mig utan protester!

De gick ner på stan sen o träffade mormor, käkade lunch o myste! Farmor o Farfar hade de träffat också och jag tror det va en rörd farmor som helt plötsligt hörde någon ropa famo famo inne på apoteket.. :-) hihi..

På kvällen så va det morfar besök som gällde, han har renoverat hemma och vi va ditbjudna på lite middag. Jättefint kök verkligen och Wilma va i sitt esse, tänk o träffa alla så roliga människor på samma dag. När Gammelfarmor kom till fikat va det nån som ropa Gamo, GAmo.. haha!
När vi väl skulle åka kring 20 tiden så skulle Wilma stanna kvar, när jag frågade jaha, ska du stanna kvar här du då? Ja fick jag till svar, sen kom hon o gav oss en puss o sa hej då!! hm..
Hon fick följa med ändå efter några turer men jag tror att morbror o Emma lockade för mycket. För att inte tala om hunden smulan! Ja, de kan ha roligt!

Bilder kommer snart..

Lite innebandy har vi varit på i helgen också, damerna spelade i lördags o div 1 tjejerna i söndags. Wilma njöt, hejade o skrek efter Edwin o Nova!

Nä, nu skall det packas lite, i morgon väntar dagis o mer jobb!

See you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0