Jaha, dags för lite uppdatering.

Jag vet ärligt inte om vi gjort nåt särskildt, tiden rullar ju iväg ändå..
Mårten har jobbat rätt mycket den här veckan o jag med så då springer tiden och orken iväg!
I Tisdags kväll hade jag tjejmiddag här hemma, gänget som håller i detta fick komma hem till mig på kycklingwok med nudlar, sweet chilli sås, kokosmjölk... Äppelpaj (smulis) till efterrätt! De verkade nöjda o belåtna när de rasslade hem vid 22:30 tiden! Skoj att det håller i sig och att vi kan sitta o snacka så länge..
Wilma fick vara med då Mårten jobbade kväll, Karin hade sina 2 barn med sig också så det gick ju bra!
Onsdagen ville jag bara vara hemma, somnade mot Mårten i soffan när klockan närmade sig 21:30.. Strax efter BONDE SÖKER FRU!!!! Haha!! Det är ju pinsamt men otroligt roligt!! Också den enda kvällen maken va hemma denna vecka så det kändes skönt att få lite familjetid!

Torsdagen rullade på såklart, jag hämtade Edwin på dagis för att hans mamma skulle på ett möte, så vi mötte Mårten o Wilma på stan och käkade middag på Åhlens. Pannkaka! haha! Mysigt va det iallafall fast vi lugnar oss nog lite med barn nr 2.. Det är vi nog inte riktigt redo för än..
Spinning vart det på kvällen, Skit skönt att bara få svettas ordentligt!

I går va en sjukt stressig dag.. Började med att det va JÄTTE mycket SNÖ utanför mitt hem! Det upptäcker jag när jag o Wilma kommer ner kring 06:00 efter att kämpat i ca 1 timme o en kvart med att försöka få henne att somna om, men icke sa nicke! Det va bara att ge med sig tillslut, efter ca 2 utbrott (OBS! Wilma utbrott) och 10 ggr då hon sätter sig upp i sängen o säger: Mamma- Upp, Mamma- Upp!!
Iallafall skulle Mårten o Wilma vara lediga på dan eftersom M jobbade igår natt, så jag gick upp. Vattengympa med jobbet kl 08 (betald fysträning- Klockrent!) så jag vågade väl tillslut ta cykeln till jobbet, det tog lätt 10min extra men vad gör man inte..
Vattengympa är faktiskt nåt att rekomendera, skönt, svettigt och jobbigt!
Efter det hade jobbet ett litet jubileum o bjöd på smörgåstårta, kl 10, 10:45 va jag hos tandläkaren sen va det liksom lunch. Shit kändes inte alls som jag jobbat..
Efter lunch krånglade datorn, så jag blev sittandes med supporten jätte länge.. Sen va det dags att gå hem!
Jäktade hem förbi affärn för att handla lite, kom hem 16:50 o Mårten åkte 17:00...Kul??!!
Städade hemma och hade fredagsmys med Wilma, vi har det sååå mysigt då!

Idag hade vi mysmorgon trots att W tyckte återigen att vi skulle gå upp 05:00.. 06:20 gav jag upp igen..
En tripp till Linghed stod på schemat, hälsade på gammelfarmor, morfar o Carin o Smulan innan 4 års kalas vankades! GRATTIS EBBA!! Jätte god fika o roliga kompisar!!

När vi kom hem va farmor o farfar här, de har handlat lite till Wilmas nya säng som de kom upp med, den blir jättefin!
Så nu ska jag ha lite lördags mys och håller tummarna för sol i morgon så vi kan åka PULKA!!!

Vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0