Helg igen, en mycket lugn sådan!

Helgen är bokad till en lugn helg på hemma plan, ladda lite batterier! Och denna lördag har varit kanon!
Jag har varken tänkt ordet smink eller borste eller liknande utan bara är, självklart har jag iallafall klivit i ett par mjukisbrallor och en t-shirt. Har till och med varit ut så långt som till lekparken en stund på förmiddagen, annars har jag o Wilma bara myst. Mårten va med en stund också men va tvungen att jobba, igen.. Snart har han iallfall en helg ledig! Ser vi fram emot! Hjälper ju inte mig om han är ledig i veckorna och jag på helgerna..
Wilma har det dock bra pga det o det är ju faktiskt huvudsaken!

Men som sagt nästa helg är vi lediga alla 3!!!!
Idag kom Wilma på att man faktiskt kunde pussa mamma o pappa på hakan också, vi brukar göra det på henne och hon skrattar så hon tjuter så idag kom hon på att hon kan pussa tillbaka, så jag har fått massa hakpussar idag!!

Tycker att dagarna springer iväg och det är nåt hela tiden, samtidigt som det är kul så känner man att man ibland inte ens vill eller orkar ta upp telefonen och ringa nån vän. Men tanken finns där iallafall..
Jag tänker på er ALLA, känner bara att jag njuter av lugn och ro också..

I morgon fyller Ragge 40 år, GRATTIS! Vi kommer på fika!

Har börjat planera för julen, snart är den här.. haha.. Men inte riktigt så långt fram i tiden som en av våra grannar som haft julpynt ute sen 2 veckor tillbaka! Helt sjukt, tomtar och ljus!! Nä, inte än tycker jag, men det kommer!

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0